Anders afslanken - De discussie > Ditjes en datjes van Anders Afslanken. > Alles wat we met elkaar willen delen. > Topic: wat gaan jullie doen vandaag?

Auteur Topic: wat gaan jullie doen vandaag?  (gelezen 15305 keer)

anita

• SAMEN STAAN WE STERK
  • Administrator
Re: wat gaan jullie doen vandaag?
« Reactie #15 Gepost op: juli 19, 2007, 09:31:10 »
Hoi bigmama een hele fijne vakantie toegewenst.
En ik wacht je vakantie verslag af hoor :P :P
geen dingen doen die ik ook niet zou doen ;) ;) dan komt alles goed.
Tot over 2 weekjes ,dikke knuffel Anita
Maagband gekregen op 27 november 2001 in uz gent
Nieuwe band op 3 maart 2008!!!!! in de honte terneuzen

sneeuwvlokje h.t.

• Full Member
  • Get in the bowl!...YOU GET IN THE BOWL!!!
« Reactie #16 Gepost op: juli 19, 2007, 10:43:48 »
idem dito :)

Veel plezier!!!
- januari 2010 LRYGBP Dr. Swank MCH Antoniushove Leidschendam (-66 kilo)

- juli 2011 Inverted T abdominoplastiek + billift beiderzijds Prof.dr. van der Lei UMCG Groningen

"Er wordt nooit zoveel gelogen als na een jachtpartij, gedurende een oorlog en voor de verkiezingen."
(Otto von Bismarck)

Linn

• Hero Member
« Reactie #17 Gepost op: juli 20, 2007, 11:46:52 »
Zooo weer een nieuwe dag met nieuwe plannen!

Uhm oke.. nou heb ik vandaag weinig in de planning, het weer werkt natuurlijk ook niet echt mee!

Vanmorgen lekker een eindje gewandeld met de hondjes hier in de buurt en nu regent het flink en is het noodweer volgens de radio vanuit het zuiden des lands onderweg naar de rest van Nederland (hagel, onweer, regen, windstoten)

Verders heb ik de huiskamer, keuken en wc aangepakt met de schoonmaak jaja ook die ver%^%^$^glazen salontafel weer even met amoniak behandeld.

Verders is iedereen aan het werk vandaag en zit ik hier heeeeeelemaal alleen me eigen te vervelen *zielige blik*
Neh zo erg is het niet met me gesteld (klein beetje maar) Misschien dat ik zo even de hort op ga..weet alleen nog niet waarheen haha

Nou tot zover!

en wat zijn jouw plannen??

sneeuwvlokje h.t.

• Full Member
« Reactie #18 Gepost op: juli 20, 2007, 01:02:03 »
Ik ben vanochtend naar dr. Schweitzer geweest in verband met mijn aankomende sleeve. Ik moet zeggen dat hij net als Himpens een man naar mijn is hart. Die vent offert zelfs zijn vrije dag om mij te ontvangen, zelfs hoewel hij eigenlijk geen patienten meer opneemt. Ik moet zeggen dat ik medisch zelden zo vriendelijk, professioneel en patientgericht ben opgevangen als nu bij mijn sleeve!!!

de ballen,

sneeuwvlokje   

- juli 2011 Inverted T abdominoplastiek + billift beiderzijds Prof.dr. van der Lei UMCG Groningen

"Er wordt nooit zoveel gelogen als na een jachtpartij, gedurende een oorlog en voor de verkiezingen."
(Otto von Bismarck)

Ria

• ben nu officieel een sleever!!!!
  • Hero Member
  • live the life!!!!
« Reactie #19 Gepost op: juli 20, 2007, 02:38:36 »
ben vandaag huissloofje  :P
Lekker zwabberen, stoffen, soppen.....
wasje hier wasje daar......
ach en zo is het alweer bijna klaar  ;D

:-* :-*

Jeanine

• Hero Member
  • maak je negatieve gedachten positief
« Reactie #20 Gepost op: juli 20, 2007, 07:45:10 »
Wij zijn vanmiddag naar de film geweest. Shrek3 echt gaaf. Daarna zijn we nog even vlissingen ingeweest Niet veel bijzonders vind ik, goes is veel gezelliger om te winkelen.
groetjes Jeanine

mamasan

• Hero Member
  • sterker door strijd !!!
« Reactie #21 Gepost op: juli 20, 2007, 08:44:07 »
O daar gaan wij zondag heen met de meiden,is ie leuk ja ???Die meiden hebben 1 en 2 op dvd en kijken gerust de films achter elkaar hihi
Ik moet zeggen,ik vind het zelf ook geweldig.

Morgen gaan we naar Toys "R us,want alle drie de meisjes hadden een super rapport hihihi
Even een mooi kado uitzoeken natuurlijk.

En zondag gaan we dan naar de bioscoop.
Wat zijn jou plannen voor het weekend ??

Sinds 07/09/07 officieel een maagbander!

anita

• SAMEN STAAN WE STERK
  • Administrator
« Reactie #22 Gepost op: juli 20, 2007, 10:21:23 »
Mijn weekend plannen,ik ga eerst naar mijn vader ik neem de bus van half1 .
Eerst nog even makkelijke kleding kopen voor kees en dan koffie bij pa met mijn broer.
Ik neem de volgende bus om 10 voor 2 richting terneuzen voor mijn volgende koffie stop bij kees :P :P
Ik hoop daar rond half 4 te zijn.
Dan terug ik hoop dat ik nog ergens boodschappen kan halen ;) ;) ,bus 6 uur richting huis ben ik om 8 uur thuis en kan ik even koken voor me jongste dochter.
Nou ik breng me zaterdag wel door,de zondag moet ik werken :P :P
Dikke knuffel en wat doe jij
Maagband gekregen op 27 november 2001 in uz gent
Nieuwe band op 3 maart 2008!!!!! in de honte terneuzen

sneeuwvlokje h.t.

• Full Member
« Reactie #23 Gepost op: juli 20, 2007, 10:38:49 »
HAHAHAHA Ik heb vanavond, tegen alle verwachtingen in, een buitengewoon nostalgisch spelletje Triviant gespeeld. Iets wat ik dus nooooooooooooooit doe (gezelschapsspelen). Naja ik ben tot de conclusie gekomen dat ik te slim ben voor dat spel en eigenlijk veel correctere antwoorden geef dan het model, wat helaas resulteerde in een teleurstellende 2e plaats. ARRRRRRRGGGGHHHH. Nu weet ik ook waarom ik nooit Triviant speel ;D ;D ;D 

(Otto von Bismarck)

Ria

• ben nu officieel een sleever!!!!
  • Hero Member
  • live the life!!!!
« Reactie #24 Gepost op: juli 21, 2007, 08:32:39 »
Hier wordt met ingang van vandaag geklust in huis  :(
Zowel de binnen als buiten boel hebben een lik verf en een opfrisbeurt nodig, dus deze vakantie wordt een klusvakantie.
Binnen moet er veel gebeuren, waaronder ook het plaatsen van een nieuwe keuken, dan het houtwerk schuren, lakken en schilder werk in en om het huis....
Dan willen we ook de parketvloer even flink afschuren, want dr zitten nu best veel lelijke krassen in, en ook de kleur is mij te donker, dus ook daarin straks een flinke klus.
Zo kan ik nog wel door gaan hoor, maar ik wil jullie hiermee niet te veel vervelen, tis tenslotte hier geen klussen in huis toch!!  ;D ;D

Onze vakantie zit dus bomvol kluswerk, mocht je niets te doen hebben?? Kom gerust eens langs om te helpen!!  ;D ;D ;D

Linn

• Hero Member
« Reactie #25 Gepost op: juli 21, 2007, 10:59:15 »
jeeeeeeeetje ria ik word al doodmoe als ik het allemaal lees!!
enne wil best een bakkie bij je komen doen, wel over een poosje..eerst ff energie kweken haha alleen voor de autoreis op zich heb ik nu de energie niet. Ben dan denk een gevaar op de weg?!

wij zijn net even naar de bogaard gegaan (winkelcentrum in rijswijk zh). Manlief vond dat ik iets nieuws moest kopen voor mezelf... lief he? Dus 2 leuke shirtjes gescoord in een maat kleiner helemaal leuk.
Even wat gedronken bij de v en d op het dakterras (een btje veel wind!) en toen liepen we nog een blokje en toen was het de hoogste tijd om naar huis te gaan, want ik was in eens weer door mn energievoorraadje heen.

Verders vandaag rustig aan, zo ff lekker buiten een cappuchinootje drinken in t zonnetje en een hapje eten. Daarna willen de hondjes vast lekker gaan rennen in het park aan de overkant en na deze inspanningen ga ik denk even tukken. Vannacht niet zo lekker geslapen en dat merk je toch gelijk aan je energiepijl.
Vanavond viert mijn zwager zijn verjaardag en dan wil ik wel een beetje fit zijn natuurlijk ;D

en wat zijn jouw plannen??

spooky

• Sr. Member
« Reactie #26 Gepost op: juli 21, 2007, 11:45:07 »
wat zijn mijn plannen
Ik kan nog niet veel
het ene moment verveel ik me het andere moment ben ik zo moe
dat ik in slaap val
ik denk dat ik vanmiddag shrek 2 ga kijken met mijn jongste zoon
we hebben zoveel mooie dvd's maar ik heb normaal nooit de tijd om
er 1 te kijken op mijn manier
dus ik ga elke middag 1 dvd zien met Max

groetjes Spooky

27 maart 2002 maagband , na veel ellende verwijderd op 3-11-2005 en sleeve gekregen in Leeuwarden.6 juli 2007 mijn DS gekregen bij dokter Reijnen in Emmen

Jeanine

• Hero Member
  • maak je negatieve gedachten positief
« Reactie #27 Gepost op: juli 21, 2007, 06:05:08 »
Ik ben vanavond weer aan het werk. Van half 4 tot 11 uur.

Afgelopen donderdag had ik ook late dienst. Rond een uur of 10 was een demente meneer heel erg hard om zn moeder aan t roepen, hij lag op bed en had al geslapen. Ik er naar toe, wat gaat er om? Nou heel zijn bed zat vol met mestkevers en ze lopen vanuit zn bed langs de plint de kast in. En ze maken nog lawaai ook. Ik vroeg ben je dr bang van, Nee was zijn antwoord maar je word er zo vuil van. Ik weer, nou ik zie ze niet hoor. Nee denk je dat ze hallo tegen je komen zeggen. Ik gooide een ander balletje op, ik heb ze net weggejaagd. Hij weer ja je kan me nog meer komen vertellen over roodkapje.
Ik zei laten we nu maar gaan slapen en die kevers laten voor wat het zijn, ik klop effe je laken uit buiten en dan zijn we dr vanaf. Oke zij hij en hij ging weer slapen.

Schitterend he dat je zo iemand weer gelukkig kunt maken.
groetjes Jeanine

smiley

• Hero Member
« Reactie #28 Gepost op: juli 21, 2007, 07:25:58 »
je bent me dr eentje jeanine  ;D waren er maar meer zoals jij!
2e band door dr. cardon in terneuzen en die werkt!
-40kl  val weer af omdat ik er niet de hele dag mee bezig ben.

mamasan

• Hero Member
  • sterker door strijd !!!
« Reactie #29 Gepost op: juli 21, 2007, 11:40:51 »
whahahahahaha geweldig !!

Ik heb dat ook eens gehad met een demente meneer die zag allemaal katten door zijn kamer rennen.
Waarop ik de voordeur open deed en riep ""ksjjiiiiiiietttj gaan jullie weg ,hup naar buiten allemaal""waarop de meneer weer rustig werd hahahaha
Sinds 07/09/07 officieel een maagbander!