jeeeeeeeetje ria ik word al doodmoe als ik het allemaal lees!!
enne wil best een bakkie bij je komen doen, wel over een poosje..eerst ff energie kweken haha alleen voor de autoreis op zich heb ik nu de energie niet. Ben dan denk een gevaar op de weg?!
wij zijn net even naar de bogaard gegaan (winkelcentrum in rijswijk zh). Manlief vond dat ik iets nieuws moest kopen voor mezelf... lief he? Dus 2 leuke shirtjes gescoord in een maat kleiner helemaal leuk.
Even wat gedronken bij de v en d op het dakterras (een btje veel wind!) en toen liepen we nog een blokje en toen was het de hoogste tijd om naar huis te gaan, want ik was in eens weer door mn energievoorraadje heen.
Verders vandaag rustig aan, zo ff lekker buiten een cappuchinootje drinken in t zonnetje en een hapje eten. Daarna willen de hondjes vast lekker gaan rennen in het park aan de overkant en na deze inspanningen ga ik denk even tukken. Vannacht niet zo lekker geslapen en dat merk je toch gelijk aan je energiepijl.
Vanavond viert mijn zwager zijn verjaardag en dan wil ik wel een beetje fit zijn natuurlijk

en wat zijn jouw plannen??