Nou, weer even een update van mij.
Ik zal nu verder ook in dit topic blijven schrijven over mijn voortgang enzo na m'n GBP van 7 april jl.
Tis inmiddels 6 weken geleden dat ik geopereerd ben.
Ik ga vooruit op sommige punten. Ik voel dat ik aan het opknappen ben. Soms heb ik hele goede dagen en soms hele slechte dagen.
SInds 2 weken heb ik veel last van maagpijn. Hiervoor heb ik een CT scan gehad (zie ander topic), maar daar is niets uitgekomen. Ik hoopte dat het daarna wel snel minder zou worden. Of het in elk geval te kunnen negeren. Nou, dat lukt niet zo goed.
Donderdag en vrijdag best goede dagen gehad. En zaterdagavond kreeg ik weer heel veel last van m'n buik. Na het eten van een bakkie yoghurt. Of het daardoor kwam of door iets anders, weet ik niet.
Feit is dat ik gister amper iets heb gegeten, en zelfs drinken ging weer moeizamer. En dan voel ik me weer zo rot. Dan voel ik me echt terugvallen. Tja, het is neit anders. Weer veel last van misselijkheid, als ik maar naar eten of drinken kijk, ga ik overgeven. Maar ja, er komt niet, want er zit niets in m'n maag. Maar je voelt het samenknijpen. Dacht nog even misschien iets verkeerds op, maar ja, nu alweer maandag en nog steeds last. Maar volgens de dokter zal het overgaan, want er is niets te zien op de CT.
Maar als het over 1 1/2 week nog niet weg is, dan moet ik bellen. Dan gaat hij weer andere onderzoeken doen.
Maar donderdag en vrijdag kon ik zelfs een heel klein beetje meer eten. Dus daar was ik wel blij mee.
Maar ik hoop dat het vandaag weer wat beter gaat. Vooralsnog heb ik net overgegeven (vooral slijm dus) en ben ik nu met een rijstwafel bezig. Ik hoop echt dat het vandaag weer vooruit gaat.
Vanmiddag heb ik nog een telefonisch consult met de bedrijfsarts. Maar ja, als ik m'n verhaal vertel, hoef ik vast nog niet aan het werk. Gok ik zo.
Verder ga ik maar weer rustig aan doen vandaag.