Nou, 26 oktober voor het laatst een stukje hier geschreven.
Hoog tijd dus.
Ik merk dat ik op het moment veel minder hier kom. Een aantal redenen.
Ik merk dat het afvallen eigenlijk niet lekker gaat. Ik kom op het moment zelfs weer aan.
Vanmorgen stond ik rond 106 kg. En al een paar maanden schommelt het en gaat langzaam iets omhoog.
Ik probeer van alles maar het lukt eigenlijk niet goed. Voor mijn gevoel kan ik best veel eten op het moment. En heb vaak ook echt honger, dat de boel rammelt.
Ik ben daarnaast ook vrij druk met werk enzo. En geniet vooral veel van m'n vrije tijd, die ik soms voor mijn gevoel nog te weinig heb. DOe niet zo heel veel in de sociale contacten, merk ik. Gewoon thhuis m'n ding doen is erg prettig.
Ik heb ook veel last van m'n lijf, m'n buikwand, veel last van m'n psoriasis en nog andere jeukplekken.
En hoe l*llig het ook klinkt, nu ik door m'n proces van operatie ed heen ben, heb ik minder behoefte aan het forum. Wat ik eigenlijk niet zo leuk vind van mezelf. Om het nu links te laten liggen, terwijl ik er zoveel steun aan heb gehad. Die wil ik eigen lijk ook aan andere kunnen bieden.
Verder afgelopen 1 1/2 week flink ziek geweest, vooral verkouden, maar ook veel hoofdpijn, hoesten en vooral veel snot. Denk dat het ook eigelijkn een voorhoofdsholte ontsteking is geweest, maar ja, nu gaat het langzaam beter. Heb ook "gewoon" doorgewerkt.
Vanmiddag naar de internist, ws de laatste keer. Krijg ik ook weer bloeduitslagen binnen. Daar ben ik erg benieuwd naar. En dan kan ik over naar de huisarts als alles goed is. Ik ga proberen om mezelf als diabeet te boek te laten staan, da's handig voor de pedicure, dan krijg ik het vergoed. Daarnaast is de kans groot dat ik het later, mocht ik weer wat aankomen, het ook weer krijg, omdat het erfelijk is en ik het al gehad heb.
Verder wil ik dus eind van de week naar de huisarts om verdere afspraken te maken over eea als ik dan toch klaar ben bij de internist, dus hoe vaak per jaar bloedprikken. LAten kijken naar de nare jeukende plekken op m'n buik en onderbenen en rug. Daar heb ik nu al 2 keer iets vvoor gehad, wat niet helpt. Het moeilijke is dat het op de buik tussen de psoriasis plekken zit, waardoor het misschien op psoriaisis lijkt. Maar ik zie en voel dat het anders is. Maar tis knap vervelend. Dus ik vraag ook ws een verwijzing naar de dermatoloog. Daar ben ik al jaren niet geweest, maar ook de psoriasis is weer erger.
Afijn, buiten deze dingen, en het toch weer wat aankomen, en ik ga dus gelijk daarover ook vragen stellen aan de internist, gaat het best aardig met mij.
Schaam me wel voor mezelf en de buitenwereld dat ik weer aankom. Mensne zien het nog niet. Maar ik zie en voel het wel. En ik voel me daar rottig bij.
Maar ik ben nog steeds wel 46 kg kwijt. En die zijn mooi weg.
Nu nog steeds naar onder de 100. En hopelijk nog lager. Dan ben ik nog meer tevreden.
S6 allemaal en heel veel liefs. José
Verder