Hallo allemaal,
lang geleden alweer dat jullie iets van mij hier hebt gelezen.
Het gaat me goed, afvallen lukt niet meer. Ik ben sinds mn laagste gewicht (102) inmiddels in 1 1/2 jaar toch weer zo´n 6 a7 kg aangekomen. Maar het blijft nu redelijk stabiel.
Ik ben sinds 11 november gestopt met roken, ook dat gaat goed, da´s nu inmiddels dus 10 weken. Dus ook daar kom je dan nog iets van aan, als je stopt met roken.
Ik ben toch eind november maar eens bezig gedaan met een aanvraag voor een buikwandcorrectie en bovenbeen correctie. Dus ben 14 dec bij de plastisch chirurg geweest, die heeft gekeken en de aanvraag ingediend. Begin januari kreeg ik een brief van de zorgverzekeraar dat ze nog wat vragen beantwoord wilden hebben en foto´s. Oeps, schrik van m´n leven. Foto´s van m´n buik laten maken. Afijn toch gedaan en geprint.
Vrijdag 14 dec op de bus gedaan. Vrijdag werd ik gebeld(terwijl ik net een paar dagen in Spanje zit). De zorgverzekeraar is akkoord en vergoed de buikwandcorrectie in z´n geheel.
Dus toch maar even naar Nederland gebeld om het duidelijk te krijgen, want stond wat onbegrijpelijk op m´n voicemail. Ik heb nu een afspraak met de pl chirurg op 31 januari. Daarna moet ik ws nog een afspraak samen met de chirurg van de GBP hebben, want ik heb nog een buikwandbreukje bij waar m´n maag zit, dus die moet ook gelijk gecorrigeerd worden in diezelfde operatie. En dan naar het pre operatief spreekuur en dan op de wachtlijst. Dus ik ben benieuwd hoe lang het nu allemaal nog gaat duren. Maar ik wacht af.
Ik wilde dit in elk geval met jullie delen. En ook dat er dus soms ook nog zorgverzekeraars zijn die wel vergoeden, eigenlijk zonder problemen dus. Ik was/ben ook erg verbaasd hoor. Ik zit bij Uvit (wat vroeger Unive, VGZ en Trias waren)
Ik hoop hier weer eens wat vaker te komen en bij te kletsen met jullie.
Verder gaat het me ook goed hoor. Ik werk veel, ben blij met m´n vrije tijd, want blijf snel moe met vlagen. En verder een 2e katje erbij, wat erg leuk is.
Nog steeds single, maar ook zeker happy hoor.
Heel veel liefs, José