Hoi allemaal,ben alweer thuis,dondagmorgen moest ik 7.30 aanwezig zijn,ze stonden al op me te wachten ,meteen op-hempje aan ,medc.genomen en hup in bed en weg met me ,naar de OP,heb nog megekregen dat ik op het bedje overgestap ben voor naar de OK,en verder niets meer ,nog niet meer dat ik een infuss heb gehad ,dit is me ook nog nooit gebeurd ,was heel erg prettig zo. DE OP heeft ca.1 uur geduurd en alles is goed verlopen .Er zijn 16 nietjes geplaats.de ingang van de maag en de uitgang en de rest verdeeld ,de Chirurg is erg te spreken over de ingreep,ik ook trouwens,ben wel moeten blijven slapen tot gisteren ,maar dat vond ik niet zo erg ,heb lekker uitgerust.Moet nu wel weer 3 weken vloeibaar,maar dat overleef ik ook nog wel.Gisteren heb ik dan nog een slikfoto gehad om 15.00 en ben toen zo tegen 16.30 naar huis gekomen.De pijn valt heel erg mee,de chirurg belde gisteren nog,gaf het advies toch even de paracetemol te nemen ,ze had liever dat ik mobiel was, dan, onmobiel in bed ,dus dat heb ik vandaag dan ook gedaan.Is erg goed gegaan ,dus ik heb tot nu toe geen spijt over mijn second-opinie,zat dus echt niet tussen mijn oren ,een hele opluchting.
Dus nu weer een beetje afvallen dat zal nu wel weer gebeuren bij 3 weken vloeibaar.De 22 sept.moet ik weer op de polie komen op controlle.Ik houd jullie op de hoogte ,,,,,,
Groetjes Tiny