weet je wat ik zo fijn vindt om hier te lezen?
Dat jullie zo goed voor de dieren zijn!

Ik heb aan de koemarkt gewoond in Purmerend en daar zoveel dierenleed moeten aanschouwen

Kon er ook niet meer tegen en da's dus ook de rede dat we er maar kort gewoond hebben.
Schapen lagen daar met de baarmoeder eruit gedrukt...konden ze niet door het poortje meer in het vak dan gooiden ze die er zo op en zakte het arme schaap vanzelf wel naar beneden.......of kalveren en schapen werden met hun poten gebonden zo in de achterbak van een auto gegooid.....koeien paarden schapen werden geschopt geslagen staarten gebroken.....pfff als ik eraan terug denk dan kan ik de pijn hierover zo weer voelen....

Er gebeurde daar zoveel rottigheid, echt niet normaal. De dierenbescherming had er ook veel werk te doen, en iedere keer werd er wel iemand beboet of gearresteerd door politie.
Ik eet vlees, en geniet ervan. Maar ik vindt gewoon dat ieder dier met respect en liefde moet worden behandeld; ook op een markt en het laatste stukje op weg naar de slacht....
Ik wilde dit even kwijt, het deed me zo goed om te horen dat jullie zo zorgzaam zijn voor al die dieren..
Liefs, Ria