Het is nu ruim een week na de operatie.
Ik voel mij echt goed en ben daar echt verbaasd over. Ik had echt verwacht dat ik die eerste week tussen bed en bank zou doorbrengen, maar die is totaal niet zo.
Gelukkig is het weer nu ook iets afgekoeld en kan ik beter aanvoelen wat mijn lichaam wil.
Qua eten moet ik deze week nog alles dik vloeibaar hebben. Dit houdt in beschuit/crackers, yochurt/vla, zacht fruit en de warme maaltijd gemalen.
Nou pfff als ik iets toc niet lekker is dan is dat gemalen warm eten. Helemaal als je dan ook alleen maar aardappelpuree mag hebben. Ik ben helemaal niet gek op aardappelen. Laat het liever weg of eet pasta of rijst. Maar goed komende week moet ik nog maar afzien hier in. Volgende week zaterdag ga ik macaroni eten hoor. Kijk daar echt naar uit. Maar goed een pannetje macaroni koken en dan maar 4 hapjes eten omdat je dan al vol zit?

ach we zien het wel. Zal wel vaak bakjes hebben voor de vriezer.
Merk wel dat je nog wel goed moet opletten met het eten. Had een schaaltje parzikken maar daar zat een stukje ananas tussen. Die is eigenlijk te hard. Dacht ach dat lukt wel, goed kauwen en dan slikken. Maar ik heb de hele dag dat stukje gevoeld en heb daarna maar weinig kunnen eten.
Het leuke is nu wel de weegschaal. Ik sta er natuurlijk iedere dag weer op. (gaat er wel weer af hoor) Maar vanmorgen gaf de schaal -10,2 kg aan. Zo kijk daar doe ik het voor.
Straks moet ik naar de huisarts voor de wondcontrole en mogen de pleisters er af.