heey lieverdjes!!!
sorry bram was helemaal uit zijn doen omdat hij geschrokken was om oe ik er na de operatie uit zag!
alles is goed met me!
ik ben woensdag om 11uur geopereerd en alles is best goed verlopen.
de eerste twee dagen veel pijn gehad maar heb bijna geen morfine genomen.
vrijdag ben ik aan vastervloeibaar gegaan en da ging redelijk wel veel misselijk.
gister zaterdag ochtend vroeg de arts hoe het ging en zei da ik vandaag zondag naar huis mocht, waar ik natuurlijk met mijn grote mond op terug reageerde wat kunnen jullie me nu nog bieden wat ik thuis niet kan krijgen

toen zei de arts dat is waar en zei dat ik lekker naar huis mocht gaan

tegen 10 uur kwam mijn vader me dan ook ophalen en tegen 11 uur was ik weer lekker in mijn eigen huisje en bedje hihihi
ik was ontzettend moe dus ben direct gaan slapen.
ze hebben me wel gezegd de eerste tijd rustig aan te doen maar kon me gister niet in bedwang houden om heel effe naar de winkel te gaan en ondanks het duizelig zijn ging het allemaal best goed.
ook het avond eten, bram heeft zich een patatje met 2 frikandellen gegeten en ik heb er lekker naast gezeten met 2 hapjes pap hihihi hij moet er erg aan wennen.
ook heb ik weer voor de eerste keer ontlasting gehad sinds woensdag dat is echt een opluchting was me al zorgen aan het maken dat er niets meer kwam :-\hihihi
nou effe kort samengevat:
alles gaat goed met me!
ik heb alleen vaak een soort kramp in mijn maag weet niet of iemand daar bekend mee is maar ik krijg het goed weg met diep inademen en weg zuchten.
ook slaap ik nie erg goed omdat ik een buik slaper ben en dat kan nog niet kan nu wel mer op mijn zij liggen dat is al een heel stuk beter.
nou verder weet ik het ff niet, heb om 8.30 mijn medicijnen genomen en om 9.20 een beetje pyama pap gegeten en nu moet dat wer eerst effe zakken want ben echt vol.
echt raar te bedenken dat ik normaal 3 sneeen brood op kon, maar ja we weten waar we het voor doen.
hele dikke kus

en dikke knuffel jullie vriendinnetje cathje