Anders afslanken - De discussie > Ditjes en datjes van Anders Afslanken. > Alles wat je vragen wil. > Topic: vraagje over het afvallen
Pagina's: 1   Omlaag

Auteur Topic: vraagje over het afvallen  (gelezen 372 keer)

tozij

• Full Member
vraagje over het afvallen
« Gepost op: februari 20, 2010, 08:41:10 »
ik ben van de 132.5 naar de 84.6 gegaan in 8 en halve maand, maar de laatste 6 weken val ik nog maar heel weinig af, zo drie weken niets en dan ineens anderhalve kilo, ze zeggen dat je tot een jaar afvalt na de operatie, ik kom nog steeds niet aan die 1000 kalorien, ik probeer het wel, maar ben erg bang dat ik weer aankom. dus eigenlijk 2 vraagjes, hebben jullie ook dat je vaker stil staat met afvallen naar een x aantal maanden en zijn jullie ook bang dat jullie weer aankomen ?
bedankt dat ik mijn zorgen kan delen met jullie

groetjes Tozij

marijke

• Hero Member
  • Ik vecht tegen borstkanker.
Re: vraagje over het afvallen
« Reactie #1 Gepost op: februari 20, 2010, 08:55:23 »
de een valt heel geleidelijk af, de ander eerst heel snel en dan wel/niet/wel/niet.
Alle variaties kom je hier tegen.
Maar we hebben allemaal dezelfde grote angst....weer aankomen.

Ikzelf bijvoorbeeld, ik ben achter elkaar 70 kilo afgevallen, toen heel lang stilgestaan, en toen geleidelijk weer 5 kilo aangekomen, maar nu sta ik gelukkig alweer heel lang stil.

Ik sta niet zo vaak meer op de weegschaal, maar de angst blijft.

"You'll never know how lucky you are until luck is taken away from you ..."

Juni 2001 maagband in Belgie
Oktober 2005 maagband verwijdert
Juli 2007 GBP in Leyenburg Den Haag
Maart 2009 een cyste weggehaald bij mijn maag

Ro_1976

• Hero Member
  • kreeg mijn sleeve 31-8-2008 toen 160 kilo
« Reactie #2 Gepost op: mei 08, 2010, 05:30:09 »
wij allemaal kunnen weer aan komen zeker ook al  kan je niet veel tegelijk eten maar je kan wel veel eten stukje bij stukje  om het half uur
over zo,n dag. dus aan komen kan en ik denk dat je dat toch wel soms hebtdat je iets of zo aankomt
zo lang het maar niet uit de hand loopt dat zou jammer zijn he van al die maanden en of jaren
Notes:

van maat 56 naar maatje 42/44

Giya

• Administrator
« Reactie #3 Gepost op: mei 08, 2010, 07:12:35 »
Ik heb op een ander wlsforum gelezen dat het vrij normaal is dat je zo'n tien procent van je afgevallen kilos weer erbij terug krijgt.. weet niet in hoeverre dat waar is hoor overigens!

Sinds 14 aug in het traject van de NOK!
23 november 2009 Sleeve operatie!!!

mamasan

• Hero Member
  • sterker door strijd !!!
« Reactie #4 Gepost op: mei 16, 2010, 02:39:34 »
 :o :o ooooo ik hoop het niet zeg hahaha
Maar ik merk inderdaad wel dat ik meer en meer ga smokkelen omdat je niet meer zo nodig hoef af te vallen,en daar zullen dan die 10 % vandaan komen,want ik neem aan dat die niet zomaar erbij komen??
Sinds 07/09/07 officieel een maagbander!

mamasan

• Hero Member
  • sterker door strijd !!!
« Reactie #5 Gepost op: mei 16, 2010, 02:40:17 »
Maar jeetje tozij,wat ben jij snel en veel afgevallen zeg...............petje af hoor.
Sinds 07/09/07 officieel een maagbander!

Giya

• Administrator
« Reactie #6 Gepost op: mei 16, 2010, 04:12:21 »
Maar Tozij, ik ben nu bijna zes maanden post op en ik heb dat nu al hoor dat ik soms drie weken stil sta en dan ineens weer twee kilo eraf is.. heel frustrerend idd!

karin

• Hero Member
  • karin
« Reactie #7 Gepost op: mei 17, 2010, 06:20:00 »
giya heb wel erg je lichaam moet ook af en toe lekker kunnen herstellen, bij de een gaat dat eerder als bij de ander, je lichaam krijg toch een optater door in eens zo veel aftevallen, ik heb vele weken stil gestaan maar ik ben toch nu 50 kg kwijt ook al ben ik nu 2 jaar bezig, succes en niet de moet verliezen hoor!!

2 mei 2008 gbp door dokter jansen in arnhem
25 februari 2010 een beenlift door dokter nio in rotterdam
13 april 2010 buikwant corectie door dokter nio rotterdam

Giya

• Administrator
« Reactie #8 Gepost op: mei 17, 2010, 02:54:10 »
Ik verlies de moed niet hoor ;) bedankt voor je lieve woorden!
Ik ben nu sinds november (bijna 6 maanden) 31 kilo kwijt dus ik mag absoluut niet klagen. Ik begin weer een beetje in mijn oude gewoontes tevervallen en daar moet ik dus proberen niet aan toe te geven.. Maar dat komt wel goed!!

tozij

• Full Member
« Reactie #9 Gepost op: mei 17, 2010, 03:11:28 »
welke oude gewoontes bedoel je giya?

ik kijk voordurend naar de caloerien, terwijl ik van miranda van het catrienziekenhuis te horen krijg dat ik dat moet laten varen, ik neem nog steeds niets wat ik voor de operatie wel at, zoals chips en chocolade en dergelijke, niet dat ik er geen zin in heb, maar dat ik bang ben om weer aan te komen, dus neem ik maar droge toastjes. pffffffffft we zitten allemaal in het zelfde schuitje

gr tonnie

anita

• SAMEN STAAN WE STERK
  • Administrator
« Reactie #10 Gepost op: mei 17, 2010, 04:31:33 »
Ik denk dat je een beetje je eetpatroon veranderd hoe langer je je maagverkleining hebt.
Ik merk het aan me eigen heb nu 9 jaar de band en heb dan wel van kan ik het eten eet ik het ook met gevolg dat ik aankom.
Heb ik veel stress net als de laatste maanden dan kom ik 5 kilo aan omdat ik niet of te weinig eet.
Nu heb ik weer wat in me band ben ook een beetje aan het zoeken hoe me band voor altijd moet blijven staan ,en val nu weer af.
Misschien omdat ik rustiger ben of misschien omdat ik weer in het oude ritme zit of omdat me band weer werkt :P
We blijven lijnen ons hele leven met of zonder maagverkleinig ,en ja neem je net als ik een glaasje wijn of een ijsje moet je dat bekomen met een kilo eraan.
Dikke knuffel Aniet
Maagband gekregen op 27 november 2001 in uz gent
Nieuwe band op 3 maart 2008!!!!! in de honte terneuzen
Pagina's: 1   Omhoog
« vorige volgende »