Anders afslanken - De discussie > ALLES OVER DE OPERATIES. > De sleeve. > Topic: Mijn sleeve verhaal
Pagina's: « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 »   Omlaag

Auteur Topic: Mijn sleeve verhaal  (gelezen 2456 keer)

karin

• Hero Member
  • karin
Re: de operatie
« Reactie #105 Gepost op: april 12, 2010, 03:53:02 »
ik had ook wat draadje er uit steken, heb dat na 3 weken gewoon zelf weggeknipt, dus dat kan je ook doen, pas had ik het weer met mn been operatie, toen heeft mn man die ook weg geknipt want zelf kon ik er niet bij zat precies bij mn bil,
en dat vloeibaar eten je kan het gewoon ook iets grover gaan maken he dat je nog net even na kouwd, zo moet je toch gaan beginnen na vloeibaar, dus gewoon niet meer zo lang de staafmixer er in, en heel goed kouwen!! niet vergeten he!!
nou succes !!

2 mei 2008 gbp door dokter jansen in arnhem
25 februari 2010 een beenlift door dokter nio in rotterdam
13 april 2010 buikwant corectie door dokter nio rotterdam

groovymom

• Full Member
  • dit ben ik
« Reactie #106 Gepost op: april 12, 2010, 04:08:19 »
het tnx, ik heb aan het draadje getrokken en er zat een dikke knoop daar waar het gaatje irriteerde, dus ik trok eraan en heb het afgeknipt. Ik werd daarna wel ff duizelig hahaha maar het is wel weg nu.

Groetjes syts

karin

• Hero Member
  • karin
« Reactie #107 Gepost op: april 12, 2010, 08:13:19 »
je zal zien voel gelijk een stuk beter, ik had het precies waar ik op mn kont zat dat ierriteerde zo erg vandaar dat ik hem het heb laten afknippen, en toen op mn buik waar die buizen in gezeten hadden van de kijkoperatie, daar na ging het gelijk stukke beter en gingen de wonden ook goed dicht

~~Jolanda~~

• Hero Member
« Reactie #108 Gepost op: april 13, 2010, 10:26:31 »
Hahaha groovy  ;D gelukkig is het weg nu  ;)

groovymom

• Full Member
  • dit ben ik
« Reactie #109 Gepost op: april 18, 2010, 05:19:17 »
zucht.
Wat een k.... week. Mijn buik heb ik bezeerd doordat ik iets uit het keukenkastje wilde pakken (onderste) op mijn hurken zat en achterover dreigde te vallen dus maakte ik een beweging voorover en dat deed me daar zeer, ik maakte gewoon een gilletje... mijn man kwam toen de keuken in trok me overeind en vroeg me je hebt het gehad he... ik natuurlijk janken. Het leek wel of er onder zn klein littekentje iets scheurde en nu een paar dagen later pijn... niet ondragelijk maar wel zodanig storend dat het me tegenhoud in dingen te doen die ik wil doen .... ik haat dit ik haat dit ik haat dit... ik ben syts en ik ga... gaan gaan gaan zo zit ik in elkaar. En tot overmaat van ramp staat mijn gewicht al meer dan een week stil hoe kan dat nou? Ik eet geen foute dingen, drink geen foute dingen heb tot een paar dagen geleden veel bewogen waarom stopt het dan zomaar nual? Ik heb het dus echt letterlijke even gehad maar als mensen me vragen hoe het gaat zeg ik GOED hoor. Ik wil niet klagen maar ik weet dat het hier wel even mag dus gooi ik het er maar een keer uit. Gelukkig snapt mijn ventje het hij heeft zelfs extra vij gevraagd omdat hij ziet dat ik het niet kan nu het weer pijn doet. Want ja slapen word dan ook weer minder en dat is natuurlijk al slopend. In ieder geval.... ik kan jullie steun erg goed gebruiken....

Liefssssssss

kiimmbiimm

• Jr. Member
  • **
  • KiimmBiimm:)
« Reactie #110 Gepost op: april 18, 2010, 06:24:40 »
Heey groovy,

wat vervelend om te horen zeg :(, ik snap dat je het allemaal even hebt gehad. en als t zon pijn blijft doen mss toch maar even naar de dokter.
en over dat gewicht dat still blijft staan tja ik kan er helaas nog niet over mee praten dus hoop dat iemand anders je kan helpen
maar kop op meid, je bent al zon eind. al een hele hoop kilo's kwijt.
en iedereen heeft wel van die momenten dat het even tegen zit. geniet lekker van de aandacht van je mannentje. en probeer zo veel mogelijk te rusten ook al wil je maar gaan gaan gaan met die banaan ;)

nou hoop dat het allemaal weer goed komt

(K)
alles is mogelijk !!

Giya

• Administrator
« Reactie #111 Gepost op: april 19, 2010, 04:52:55 »
Meid maak je over dat gewicht niet te druk hoor! Ja, het is vervelend, maar het is ook bekend dat je met tijden even stil staat en dan weer omlaag gaat. Bij de een komt dat moment sneller als bij de ander. Hou vol!! Je zult zien dat je straks weer omlaag gaat!

Wat betreft je buik zou ik wel even voorzichtig zijn hoor!! En als het te lang aanhoudt toch maar even na laten kijken meid.. Sterkte en geloof me, het komt allemaal vanzelf weer meid..

Sinds 14 aug in het traject van de NOK!
23 november 2009 Sleeve operatie!!!

marina

• Hero Member
  • Niemand is unieker dan jij...
« Reactie #112 Gepost op: april 19, 2010, 10:12:13 »
Hoi hoi
Ik sluit mij helemaal bij Giya aan..
Soms gaat het heel goed en dan ineens sta je stil.
Ik had het zelf ook een tijdje.
En dat terwijl ik alles volgens mij goed deed en aan het sporten was..
Dus niet gek laten maken door die weegschaal..(makkelijk praten he ha ha)
Zou wel even naar je buik laten kijken
Suc6

groovymom

• Full Member
  • dit ben ik
« Reactie #113 Gepost op: april 21, 2010, 10:59:42 »
Zo dat was een lekker nachtje,

Paniek.. in mijn hoofd mischien wel. Ik ging liggen en ik begin te rillen als een gek en het stopte niet meer.. ik draaide en draaide en voelde me gewoon alsof ik 10 bier op had ( ik drink bijna nooit maar volgens mij voelt dat zo) Tenslotte ben ik onder de douche gaan staan en daar stopt het bibberen. Ik was bang ik denk shit... dadelijk is er iets niet ok en ook vanwege die pijn ineens in mijn buik de hele week. Tenslotte toch maar gebeld om 3 uur snachts en we konden komen , hele aardige chirurg en ze hebben daar bloed afgenomen. Ik draaide nog steeds vooral dat felle licht daar op de spoed... whoewww. Eindelijk kwam hij terug en alles was in orde hij dacht eerst aan een bloeding maar ik had een score van 8,8 overall in mijn bloed dus dat was wel een heeeeele opluchting. Ik moet alleen wat rustiger aan doen met mijn buik, inwendig kan er een scheurtje zitten wat door verkeerde bewegingen telkens niet goed dichtgaat. Niks ernstigs maar daar komt de pijn vandaan. Heel heel stom voelde ik mezelf,... ik snap er niks van ik ben niet zo van de paniek of angst maar ik vond het allemaal een beetje vreemd. Kennelijk als je diarree hebt of gehad hebt kan je je een beetje whoozy voelen omdat je dan te weinig vitaminen enzo vasthoud. Gelukkig maar, ik ben erg opgelucht en het is zowiezo fijn om te weten dat er geen onstekingen of wat dan ook zitten. Want dat hoor je toch nog regelmatig natuurlijk........ Nu maar even rusten want het was een kort nachtje. Mijn lieverd heeft ook zo weinig geslapen maar gelukkig steunde hij me helemaal. en snapte mijn onrust. Nu dus ff lekker op de bank met een goed boek.

Liefs

karin

• Hero Member
  • karin
« Reactie #114 Gepost op: april 21, 2010, 12:04:41 »
o jeetje meis wat heb je wat mee gemaakt, gelukkig dat het alleen maar paniek was, en dat er verder niks is, nou rust maar lekker uit, komt allemaal goed hoor!!
gr karin

jol@nda

• Hero Member
« Reactie #115 Gepost op: april 21, 2010, 01:29:36 »
Wat ben ik blij voor je dat het gelukkig niets is.
Goed dat je toch even naar het ziekenhuis bent gegaan.
Beter 1 keer teveel toch? En daar snapten ze hopelijk
toch wel dat je heel erg bezorgd was?
Rust maar lekker uit en laat je maar verwennen door
je lieve mannentje.
Het komt allemaal goed!
Liefs Jolanda
15 januari 2010  Intake NOK Eindhoven. Positief advies.
29 april 2010 afspraak chirurg, goedkeuring sleeve.
8 juli 2010, begin van mijn nieuwe leven.

groovymom

• Full Member
  • dit ben ik
« Reactie #116 Gepost op: april 25, 2010, 05:43:41 »
hey dames,

Ik wilde even laten weten dat het weer wat beter gaat. Natuurlijk nog spierpijn als ik teveel doe... logisch denk ik ...
Mijn gewicht is weer aan de gang dus er is weer wat af JUIG !
Ik ben weer gerustgesteld en dat snapten ze in het ziekenhuis ook gelukkig de chirurg was heel erg vriendelijk en kalm.

Veel liefs

anita

• SAMEN STAAN WE STERK
  • Administrator
« Reactie #117 Gepost op: april 25, 2010, 06:08:43 »
Dat heb je ook wer achter de rug ,dus nu echt rustig aan doen dame.
Dikke knuffel en fijn dat je weer gaat met afvallen ,Aniet
Maagband gekregen op 27 november 2001 in uz gent
Nieuwe band op 3 maart 2008!!!!! in de honte terneuzen

groovymom

• Full Member
  • dit ben ik
Re: Mijn sleeve verhaal
« Reactie #118 Gepost op: juni 08, 2010, 05:21:22 »
zucht,

Het ging zo goed, niet moe... goed eten. Goed alles lekker sporten... bewegen
En sinds deze week... overgeven, moe, hoofdpijn. Pfffff ik baal daar zo van. En wat kan je dan als moeder zijnde... NIKS gewoon doorgaan... ik sleep mezelf uit bed.. sleep mezelf door de dag... en zo ben ik niet.. ik ben vrolijk, een doorzetter. Maar ik ben gewoon moe en ik wil ook weleens een dag opknappen. Maar ja immers al meer dan 2 maanden geleden geopeerd en alles ging al zo goed dus ik maak geen aanspraak meer op opknap dagen... . Ik haat dit, ik haat me niet lekker voelen. Mijn maag zit gewoon dwars zo lijkt het, en natuurlijk doordat ik zo weinig binnen kan houden word ik moe en krijg ik hoofdpijn. Ik snap het allemaal wel het is logisch maar fijn is het niet. .......
Zo zit ik even te klagen zeg, en ik heb een hekel aan klagen maar dit is de enigste plek waar ik het even mag... eventjes alles eruit.

liefs groovy

tozij

• Full Member
Re: Mijn sleeve verhaal
« Reactie #119 Gepost op: juni 08, 2010, 07:48:05 »
he groovy

ik denk dat je in het begin te snel bent gegaan en dat je nu een terug slag krijgt, toch maar ff een paar dagen rust houden, anders ga je onderuit en wel zorgen dat je genoeg vocht binnenkrijgt en houdt he. je lichaam heeft toch heel wat doorstaan  met de operatie en nu het afvallen, je lichaam sputtert even tegen en daar zul  je toch ff aan toe moeten geven meis. maar uiteindelijk komt het wel goed, als je maar naar je lichaam luistert.

een dikke knuf en beterschap en denk aan jezelf he :D  tozij

Pagina's: « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 »   Omhoog
« vorige volgende »