Anders afslanken - De discussie > ALLES OVER DE OPERATIES. > De gastric bypass (gbp). > Topic: gastric by-pass terug laten leggen
Pagina's: 1   Omlaag

Auteur Topic: gastric by-pass terug laten leggen  (gelezen 452 keer)

kenzo0510

• Newbie
  • *
gastric by-pass terug laten leggen
« Gepost op: januari 18, 2010, 10:43:24 »
Hoi Hoi

Ik heb mijn GB nu al tien jaar vanaf 2000. En mij is het niet goed bevallen. Ik heb sinds dien nooit meer fatsoenlijk kunnen eten. Ik heb nog eens op 47kg gezeten dat was eigenlijk gelijk het jaar erop.
Ik had alsmaar last van mijn maag kon niet fatsoenlijk eten. Een gastroscopie gehad. Toen bleek na vijf keer die slang te hebben geslikt. Dat ik een maagzweer had wat een fistel was geworden. En die had een gat in mijn maag gemaakt.
Dus ja in 2006 na vijf jaar krom liggen van de pijn werd ik weer geopereerd. Daarna bleef ik maar last hebben.
Dus nu moet ik na vier jaar weer onder het mes voor de derde keer aan mijn maag.
Ik ga hem weg laten halen en gewoon weer mijn gehele maag terug laten leggen.
Ik hoop dat ik dan na tien jaar weer wel eens lekker kan eten want ik genoot vroeger altijd zo van mijn eten. Maar eten is letterlijk een straf voor mij.
Maar het rare mijn waardes van mijn bloed vitamine enzo is allemaal nog goed terwijl ik misschien maar twee of drie keer in de week groente eet en fruit hou ik helemaal niet van en vitamine's slikken doe ik ook niet. Dus dat is wel heel raar vind ik zelf. Ik moet 4 maart onder het mes en ja dan zal ik weer een week of acht onder zeil zijn want ze kunnen het bij mij niet laparoscopie's doen. En de operatie gaat netzoals die andere keren drie uur duren. Maar ja het is niet anders.
Dan maar een kilootje meer.
Wie heeft deze ervaring nog?? Ik kan toch niet de enige zijn die dit heeft

groetjes linda

karin

• Hero Member
  • karin
Re: gastric by-pass terug laten leggen
« Reactie #1 Gepost op: januari 19, 2010, 07:03:16 »
hey linda
welkom hier trouwens hoor, maar wat jij heb heb ik nog nooit gehoord hier, er was hier een waar dat mischien bij zou gaan gebeuren om dat ze maar bleef afvallen maar dat is toch niet gebeurd,
maar het is heel wat wat je heb mee gemaakt, hoop voor jou dat dit weer helemaal goed komt
wens je heel veel succes hoor
gr karin

2 mei 2008 gbp door dokter jansen in arnhem
25 februari 2010 een beenlift door dokter nio in rotterdam
13 april 2010 buikwant corectie door dokter nio rotterdam

sneeuwvlokje h.t.

• Full Member
  • Get in the bowl!...YOU GET IN THE BOWL!!!
Re: gastric by-pass terug laten leggen
« Reactie #2 Gepost op: januari 22, 2010, 11:17:27 »
Hoi Linda!

Wat ontzettend rot voor je zeg :( Ik heb echt met je te doen! Jammer dat ze die zweer niet hebben kunnen behandelen. Twee jaar gelede, toen ik in de pre-operatieve onderzoeken zat voor mijn mislukte sleeve, hebben ze ook een maagzweer en scheurtjes in de slokdarm ontdekt. Ik heb daar toen met omeprazol voor behandeld, waarschijnlijk was dat bij jou dan niet meer mogelijk.

Als er hier niemand is die soortgelijke problemen heeft, wens ik je heel veel succes bij het zoeken op andere fora. Lijkt me namelijk idd sterk, dat jij de enige bent die dit is overkomen.

Sterkte!

Groeten,

Sneeuwvlokje h.t.
- januari 2010 LRYGBP Dr. Swank MCH Antoniushove Leidschendam (-66 kilo)

- juli 2011 Inverted T abdominoplastiek + billift beiderzijds Prof.dr. van der Lei UMCG Groningen

"Er wordt nooit zoveel gelogen als na een jachtpartij, gedurende een oorlog en voor de verkiezingen."
(Otto von Bismarck)
Pagina's: 1   Omhoog
« vorige volgende »