Anders afslanken - De discussie > ALLES OVER DE OPERATIES. > De sleeve. > Topic: ik sta al een week stil !!!!!!
Pagina's: 1 2 »   Omlaag

Auteur Topic: ik sta al een week stil !!!!!!  (gelezen 481 keer)

groovymom

• Full Member
  • dit ben ik
ik sta al een week stil !!!!!!
« Gepost op: april 18, 2010, 08:25:33 »
Hey even advies vraagje:
Ik lees verschillende dingen, zoals dat je zwelling krijgt na een paar weken. En dat je niet afvalt als je niet genoeg eet. Ik sta keistil nual een week en ik bedoel dat is toch niet normaal? Ik eet nog niet genoeg want ik kan nog niet veel op. Ik eet veel soep en yoghurt en drink sap met vitaminen en weinig kcal. Moet ik meer eten? Maar ik wil geen slechte dingen gaan eten .... of moet ik nog meer drinken? Ik heb me bezeerd eergisteren en nu meer pijn maar het kan dus ook met die zwelling te maken hebben?...... Wie denkt wat? en ja ik loop veel en beweeg genoeg dus daar zal het niet aan liggen denk ik.

liefs groovymom

anita

• SAMEN STAAN WE STERK
  • Administrator
Re: ik sta al een week stil !!!!!!
« Reactie #1 Gepost op: april 19, 2010, 06:05:34 »
hoi meis ik neem 3 hoofdmaaltijden en 3 tussendoortjes ,dus ontbijt ,lunch en diner.
En daarnaast nog 3 keer een tussendoortje ,kan je denken aan fruit ,creacker,cup a soep ,evergreen die dingen zeg maar.
je moet proberen tussen de 2 en 3 liter vocht binnen te krijgen .
Je lichaam kan ook ff wennen aan de situatie ,dan sta je ff stil ,blijf je het zelfde eten dan ga je vanzelf weer.
Dikke knuffel Aniet
Maagband gekregen op 27 november 2001 in uz gent
Nieuwe band op 3 maart 2008!!!!! in de honte terneuzen

groovymom

• Full Member
  • dit ben ik
« Reactie #2 Gepost op: april 19, 2010, 08:01:09 »
hey anita,

Maar zoveel kan ik nog helemaal niet op. Ik heb vandaag pas voor het eerst een cracker gegeten. Ik zit nu in de overschakel tijd van vloeibaar naar vast. Vandaag weer niks veranderd. En alles doet zeer maar ik heb geen koorts dus ik ben gewoon wat geirriteerd, beurs zo voelt het.

Ik hoop dat ik toch niet te langs stil sta want ik had wel verwacht dat ik een keer stil zou gaan staan maar na 2 weken toch ni al zeg maar.

Liefssssss. ps Heb jij ook zwelling gehad na een paar weken waar ik mensen over hoor?

anita

• SAMEN STAAN WE STERK
  • Administrator
« Reactie #3 Gepost op: april 19, 2010, 08:22:37 »
ik heb een maagband dan ben je overreden door een vrachtwagen  ;) ja alles doet zeer ,beurs er is natuurlijk heel wat gewroet in je lichaam de binnenkant duurd langer voor te herstellen meestal moet je daar 6 weken voor pakken.
ja meis we moeten der wat voor over hebben he.
Wat je met een sleeve moet en kan eten weet ik niet,hoop dat de sleevers antwoord kunnen geven.
Vertrouw je het niet bel je naar je arts je kan beter 10 keer voor niks bellen dan 1 keer te laat ,wanneer moet je weer op controle ??
Dikke knuffel hou je goed kanjer !!!
Maagband gekregen op 27 november 2001 in uz gent
Nieuwe band op 3 maart 2008!!!!! in de honte terneuzen

Mystique

• Newbie
  • *
« Reactie #4 Gepost op: april 19, 2010, 09:16:08 »
hoi hoi,

ik heb zelf sinds  6 april een sleeve en was binnen 1,5 week 7,7 kilo kwijt.ik sta nu ook al 3 dagen stil terwijl ik de hele dag door drink
ik zit zelf ook nog steeds aan de vla, yoghurt en bouillon.
morgen wordt ik gebeld voor telefonisch consult.zal meteen eens vragen of het normaal is dat men na een week, 1,5 week al stil komt te staan.

Giya

• Administrator
« Reactie #5 Gepost op: april 19, 2010, 10:33:11 »
Ik denk dat dat enorm verschilt per persoon.
Ik kan als je wil voor je kijken of ik het voedingsvoorschrift van het NOK nog heb liggen van na mijn sleeve? Laat maar weten hoor!!

Sinds 14 aug in het traject van de NOK!
23 november 2009 Sleeve operatie!!!

groovymom

• Full Member
  • dit ben ik
« Reactie #6 Gepost op: april 19, 2010, 11:25:49 »
hey,

Heel fijn dat je het even gaat vragen als ze je bellen ben benieuwd.

Ik heb mijn voedingsadviezen op de koelkast hangen en probeer vandaag echt om alles binnen te krijgen wat ik moet. Maar het valt niet mee .... uch.

Ik heb vandaag wat extra paracetamol vol het vervelende gevoel in mijn buik en hou goed bij of ik koorts heb maar dat is gelukkig nog steeds niet het geval. Mijn buik voel geirriteerd maar dat kan natuurlijk door vanalles komen.

Blij om alles te lezen, afentoe kijk ik even of er nog wat nieuwe dingen op staan.

bedankt iedereen jullie zijn geweldig ! Super steun van jullie !

liefs groovy

karin

• Hero Member
  • karin
« Reactie #7 Gepost op: april 19, 2010, 04:46:17 »
je lichaam moet ook herstellen van de operatie, en dat stil staan is heel normaal hoor, dat heeft de ene vroeg de ander laat, laat je niet kisten hoor komt goed, je lichaam is even in het gevecht met alles,
succes meis

2 mei 2008 gbp door dokter jansen in arnhem
25 februari 2010 een beenlift door dokter nio in rotterdam
13 april 2010 buikwant corectie door dokter nio rotterdam

Giya

• Administrator
« Reactie #8 Gepost op: april 19, 2010, 08:11:22 »
Ik heb het even nagekeken, en na 4 weken was mijn eerste stilstand.. dus iets later als jij maar ook al erg vroeg vond ik zelf..

Sinds 14 aug in het traject van de NOK!
23 november 2009 Sleeve operatie!!!

groovymom

• Full Member
  • dit ben ik
« Reactie #9 Gepost op: april 21, 2010, 11:08:09 »
stil stil stil zal ik die weegschaal eens uit het raam gooien? want zo voel ik me wel ... wahahahaha hoe lang hebben jullie stil gestaan? Een paar weken ?

liefs

Mystique

• Newbie
  • *
« Reactie #10 Gepost op: april 21, 2010, 11:21:28 »
volgens de verpleegkundige die ik gister aan de foon had is het normaal inderdaad omdat je lichaam dus nog flink moet herstellen.dus niet teveel zorgen maken en probeer 1 x per week op de weegschaal te gaan staan.
ik heb me vanochtend weer gewogen en toen was er weer iets af.
qua stoelgang moet ik eerlijk zeggen: dat gaat nu heel anders als voor de sleeve.toen moest ik altijd netjes elke ochtend zodra ik uit me bed kwam.nu is het soms om de 2 a 3 dagen das wel heel erg vreemd.

voor de rest voel ik me eigenlijk best goed heb ook niet echt veel pijn( had alleen afgelopen week af en toe wat steken in de buurt van de wondjes)
ben nog wel veel moe.ik probeer elke dag licht huishoudelijk werk te doen alleen als ik dan boodschappen heb gedaan met mijn man(omdat ik niet mag tillen) dan ben ik daarna best wel kapot op en moet weer ff liggen om bij te tanken.

maar goed..verder dus geen zorgen maken  ;Dde kilo's gaan er echt wel af ;D

lieve groetjes,

Sandra

karin

• Hero Member
  • karin
« Reactie #11 Gepost op: april 21, 2010, 11:56:40 »
meiden wees gerust , je lichaam heeft gewoon dat herstel nodig,te veel te gelijk gaat ook opbreken, en nu het zo rustig gaat is veel beter voor je lichaam, komt allemaal goed dat verzeker ik je , heb het ook gehad en toch ben ik 47 kg afgevallen!!
gr karin

2 mei 2008 gbp door dokter jansen in arnhem
25 februari 2010 een beenlift door dokter nio in rotterdam
13 april 2010 buikwant corectie door dokter nio rotterdam

mamasan

• Hero Member
  • sterker door strijd !!!
« Reactie #12 Gepost op: april 22, 2010, 03:36:56 »
Eigenlijk is het heel simpel.............je weet zelf wel wat je eet en hoeveel.En als dat goed is en volgens een caloriebeperkt dieet,kan het niet anders dan dat je lich meer verbrand dan dat het binnen krijgt.DUs val je af  ;D............De weegschaal geeft alleen je gewicht aan,maar dat kan van alles zijn,vocht,ontlasting en zo verder.
Maar vet geeft ie niet aan.Dus echt,beetje geduld dan komt het allemaal goed.Gooi die weegschaal gewoon even de deur uit.Je weet dat je gezond bezig bent,en dat je vet verminderd als je verantwoord eet.

Ik kan dit ook alleen maar zeggen uit ervaring hoor,ik heb net zo gezeten hier hahahaha

En van die ontlastiing,das ook logisch toch?? Je eet veel en veel minder,dus ook minder ontlasting.Probeer wel echt aan een 1 tot 1,5 liter water te komen per dag,naast je andere vocht.Het is niet voor iedereen zo dat ie 1 x per dag kan.En daar is ook geen gradmeter voor.Veel en vaak ontlasting,is natuurlijk ook veel afval,en te veel gegeten eten hahaha

Succes meiden,komt allemolgoe hihii
Sinds 07/09/07 officieel een maagbander!

SharOnn

• Newbie
  • *
« Reactie #13 Gepost op: mei 03, 2010, 10:09:09 »
Ja ik heb dat ook gehad,, na 3 weken stond ook ik stil, maar het is normaal. Je lichaam krijgt in een keer een klap, en moet verwerken dat je met veel minder eten moet kunnen functioneren. Daarom zal je in het begin ook nog geen resultaat zien.. je valt af.. en dan heeft je lichaam een tijdje nodig om het te verwerken en ga je het ook echt 'zien'. bij iedereen is dit anders, licht er ook aan wanneer je afvalt, maar maak je niet druk meid. de kilo's blijven eraf vliegen omdat je weinig eet en toch beweegt.
groetjes sharon

groovymom

• Full Member
  • dit ben ik
« Reactie #14 Gepost op: mei 09, 2010, 05:25:01 »
hey dames,

Ik sta soms nog een dag of 2 stil en dan gaat er weer wat af
ik ben nu 31 maart geopeerd en nu 20 kilo kwijt ... heel cool want nu zien de mensen het ook aan me en dat motiveert natuurlijk heel erg.
Wel lastig om genoeg te eten per dag want ik vergeet het soms omdat ik geen honger heb.... soms kan ik iets niet eten en dan neem ik een soepje. Deze week voor het eerst een halve aardappel gegeten zonder dat het gek voelde of zwaar. Dus het ging goed.. lekker ! Nou op naar de volgende 20 hhahahaha
:)
kus groovy

Pagina's: 1 2 »   Omhoog
« vorige volgende »