Anders afslanken - De discussie > Welkom op andersafslanken.com. > Hier kan je jezelf voorstellen. > Topic: Hallo allemaal..
Pagina's: 1   Omlaag

Auteur Topic: Hallo allemaal..  (gelezen 160 keer)

dari1973

• Newbie
  • *
Hallo allemaal..
« Gepost op: augustus 07, 2010, 09:35:35 »
Ik zal mezelf ook eens even voorstellen. Had al even meegelezen met jullie site.. Mijn naam is Carona (37 jr)en ben een alleenstaande moeder met 2 jonge kids. Een meisje van net 10 jaar en een jongen van net 7 jaar  :) Ben inmiddels vijf jaar gescheiden en heb sinds 5,5 mnd een nieuwe relatie maar die loopt momenteel niet echt lekker  :(

Verder ben ik vanaf mn 15de jaar steeds zwaarder geworden. Mijn hoogste gewicht was 135 kg met een lengte van 174 cm. Ik heb allerlei lijnpogingen ondernomen. Van eetstoornissen groep (zou BING eatingdisorder hebben) tot Atkins..Sonja..South Beach..Weightwatchers..Dr. Frank..Modifast..Slimfit..dieetisten..enz.. Het helpt allemaal tijdelijk..val op eigen kracht zo'n 15 tot 20 kg af..maar na een jaar of 2 zit dat er meestal weer aan en begint het weer opnieuw..

Op dit moment weeg ik rond de 123 kg. Ik heb erg veel last van mijn gewrichten..weinig puf/energie om dingen te ondernemen.. En ben met dat afvalgedoe eigenlijk helemaal klaar omdat het gevoelsmatig vechten tegen de bierkaai is.. Soms val ik ineens 10 kg af zonder een enkele lijnpoging..alles is al eens gecontroleerd en ben zo gezond als een vis  ::) alleen last van morbide overgewicht  ;D Verder is eind 2007 ADD bij mij geconstateerd en heb ik twee pittige kids.. mn dochter heeft ADHD met een Taalverwerkingsstoornis en mijn zoontje heeft ADHD en ODD en vermoedelijk ook autistisch..

Ik heb inmiddels al een oriƫntatiegesprek gehad bij de Obesitas kliniek in Hilversum en a.s. donderdag krijg ik de medische intake. Verder ben ik aangemeld bij het Lucas/Andreas ziekenhuis in Amsterdam. Ik wil zelf een Gastric Bypass of Sleeve en absoluut geen maagband..gezien ervaringen in mijn omgeving en de vele complicaties waar je achteraf mee te maken kunt krijgen..

Zo tis een heel verhaal geworden ;D

Mvg Carona

miranda

• ik heb sinds 15 januari 2007 een sleeve
  • Administrator
  • pluk de dag
Re: Hallo allemaal..
« Reactie #1 Gepost op: augustus 07, 2010, 09:47:00 »
Hoi Carona,

Welkom op ons gezellige forum, heel veel succes met je traject naar de operatie.
Ik heb zelf al 3,5 jaar een sleeve dus als je wat te vragen hebt hoor ik het graag.

groetjes Miranda
Zij die het opgeven weten nooit hoe dicht ze bij hun doel waren.

dari1973

• Newbie
  • *
« Reactie #2 Gepost op: augustus 07, 2010, 10:00:26 »
Hoi Miranda,

Bedankt voor je warme welkom  :)
Het enige waar ik erg tegen opzie is dat ik bang ben 1 en al vel te worden.
Zit nu strak in mijn vel  ;D En mooi dik al zeg ik het zelf..alleen mijn gezondheid begint nu echt onder mijn gewicht te leiden en ik kan er niet volledig zijn voor mijn kids  :-\ Ik heb al ondervonden dat als ze bijv. in het water terecht komen..ik ze niet eens kan redden omdat ik zelf de kant nooit meer op kan komen  :-[

En ben benieuwd of er mensen zijn hier die ervaring hebben met het Lucas/Andreas ziekenhuis in Amsterdam

Mvg Carona

miranda

• ik heb sinds 15 januari 2007 een sleeve
  • Administrator
  • pluk de dag
« Reactie #3 Gepost op: augustus 07, 2010, 10:04:49 »
Hoi hoi,

Ja de vellen dat is allemaal ons grootste probleem dat zal je echt voor lief moeten nemen en dan als pluim op je harde werken proberen om ze te laten opereren.
Ik begrijp je angsten wat betreft je kinderen ik kon ook nooit hard rennen achter mijn dochtertje aan.
Maar dat gaat echt over.
Je kan je vraag stellen in een ander topic en daar komen dan vanzelf de reacties op.

Groetjesss
Zij die het opgeven weten nooit hoe dicht ze bij hun doel waren.

aagje

• Full Member
  • Ben nu officieel een sleever (sinds 19-10-09)
« Reactie #4 Gepost op: augustus 07, 2010, 04:14:33 »
Hoi,

Succes en welkom.
Ik kan je vertellen dat die "vellen"niet opwegen tegen hetgeen je straks allemaal aan enegie en uithoudingsvermogen overhoud. Je kunt straks weer met je kinderen dollen en gek doen. Die vellen zijn het zeker allemaal waard. En ook daar kun je altijd iets aan laten doen.
Veel succes.
Gr Agnes
Ben nu officieel een sleever.  (sinds 19-10-09)

karin

• Hero Member
  • karin
« Reactie #5 Gepost op: augustus 07, 2010, 09:19:13 »
HOI WELKOM HIER OP DE SITE, EN OVER VEL GESPROKEN KAN IK OOK MEE PRATEN, IK HEB HET DAN WEG LATEN HALEN MAAR DAT MOEST IK WEL ZELF BETALEN, MAAR ER ZIJN WEL EENS MENSEN DIE HET WEL VERGOED KRIJGEN, DUS WIE WEET BEN JIJ OOK BIJ DIE GELUKKIGE ALS JE LEKKER SLANK BEN
NOU SUCCES MET JE INTAKE
GR KARIN

2 mei 2008 gbp door dokter jansen in arnhem
25 februari 2010 een beenlift door dokter nio in rotterdam
13 april 2010 buikwant corectie door dokter nio rotterdam

Giya

• Administrator
« Reactie #6 Gepost op: augustus 07, 2010, 10:32:15 »
Hoi Dari!

Welkom hier bij ons!! Gezellig!

Sinds 14 aug in het traject van de NOK!