Ik zal mezelf ook eens even voorstellen. Had al even meegelezen met jullie site.. Mijn naam is Carona (37 jr)en ben een alleenstaande moeder met 2 jonge kids. Een meisje van net 10 jaar en een jongen van net 7 jaar

Ben inmiddels vijf jaar gescheiden en heb sinds 5,5 mnd een nieuwe relatie maar die loopt momenteel niet echt lekker

Verder ben ik vanaf mn 15de jaar steeds zwaarder geworden. Mijn hoogste gewicht was 135 kg met een lengte van 174 cm. Ik heb allerlei lijnpogingen ondernomen. Van eetstoornissen groep (zou BING eatingdisorder hebben) tot Atkins..Sonja..South Beach..Weightwatchers..Dr. Frank..Modifast..Slimfit..dieetisten..enz.. Het helpt allemaal tijdelijk..val op eigen kracht zo'n 15 tot 20 kg af..maar na een jaar of 2 zit dat er meestal weer aan en begint het weer opnieuw..
Op dit moment weeg ik rond de 123 kg. Ik heb erg veel last van mijn gewrichten..weinig puf/energie om dingen te ondernemen.. En ben met dat afvalgedoe eigenlijk helemaal klaar omdat het gevoelsmatig vechten tegen de bierkaai is.. Soms val ik ineens 10 kg af zonder een enkele lijnpoging..alles is al eens gecontroleerd en ben zo gezond als een vis

alleen last van morbide overgewicht

Verder is eind 2007 ADD bij mij geconstateerd en heb ik twee pittige kids.. mn dochter heeft ADHD met een Taalverwerkingsstoornis en mijn zoontje heeft ADHD en ODD en vermoedelijk ook autistisch..
Ik heb inmiddels al een oriƫntatiegesprek gehad bij de Obesitas kliniek in Hilversum en a.s. donderdag krijg ik de medische intake. Verder ben ik aangemeld bij het Lucas/Andreas ziekenhuis in Amsterdam. Ik wil zelf een Gastric Bypass of Sleeve en absoluut geen maagband..gezien ervaringen in mijn omgeving en de vele complicaties waar je achteraf mee te maken kunt krijgen..
Zo tis een heel verhaal geworden

Mvg Carona