Anders afslanken - De discussie > Ditjes en datjes van Anders Afslanken. > Alles wat je vragen wil. > Topic: Ervaring gevraagd Lucas/Andreas zkh Amsterdam
Pagina's: 1   Omlaag

Auteur Topic: Ervaring gevraagd Lucas/Andreas zkh Amsterdam  (gelezen 123 keer)

dari1973

• Newbie
  • *
Ervaring gevraagd Lucas/Andreas zkh Amsterdam
« Gepost op: augustus 07, 2010, 10:42:34 »
Hallo allemaal..

Ben heel benieuwd of er hier mensen zijn die geholpen zijn in Amsterdam. Wil heel graag jullie ervaring horen..en wat ik me voor moet stellen bij het adviesgesprek..
De chirurgen daar zijn Dr. v. Tets en Dr v. Wagensveld. Heb overigens al een brief gekregen dat ik volgens de chirurg in aanmerking kom voor een chirurgische behandeling. Aankomende donderdag heb ik de medische screening in Hilversum bij de obesitas kliniek.

Mvg Carona

Giya

• Administrator
Re: Ervaring gevraagd Lucas/Andreas zkh Amsterdam
« Reactie #1 Gepost op: augustus 07, 2010, 10:54:05 »
In elk geval heel veel succes in Hilversum! Blijf vooral bij jezelf en wees eerlijk, alleen op die manier kunnen ze jou een juiste behandeling aanbevelen.. Maar dat zal vast goedkomen!

Over het Lucas kan ik je weinig info geven omdat ik er zelf geen ervaring mee heb, maar er zullen vast lotjes zijn hier die dat wel hebben!

Sinds 14 aug in het traject van de NOK!
23 november 2009 Sleeve operatie!!!

aagje

• Full Member
  • Ben nu officieel een sleever (sinds 19-10-09)
« Reactie #2 Gepost op: augustus 07, 2010, 04:23:52 »
Idd gewoon jezelf blijven en eerlijk. Laat het gewoon over je heen komen, valt allemaal reuze mee. Ik heb de intake vorig jaar ook in Hilversum gehad. Erg aardige mensen daar moet ik zeggen. Het meeste schrik had ik voor de psychologe. Dat was achteraf het fijnste gesprek. Ze zitten er echt niet om je af te kraken of de grond in te boren hoor. Ze willen je echt helpen.
In elk geval succes.
Krijg je nu ook meteen de uitslag of krijg je die pas bij de chirurg in het ziekenhuis. (ik kreeg toen meteen groen licht voor de sleeve)
en wat ben ik daar nog steeds blij mee.
in bijna 10 maanden 35 kilo lichter en mijn leven is er in alle opzichten zoveel op vooruit gegaan.
Gr AGnes
Ben nu officieel een sleever.  (sinds 19-10-09)

dari1973

• Newbie
  • *
« Reactie #3 Gepost op: augustus 07, 2010, 05:38:57 »
Heb begrepen dat ik van de chirurg de uitslag krijg te horen..ik heb zelf het liefst ook alleen de sleeve en niet de gastric bypass..maar heb begrepen dat Amsterdam het liefst het hele pakket doet..omdat ze daar de beste resultaten mee behalen, heb ik begrepen.. :)

Pagina's: 1   Omhoog
« vorige volgende »