Anders afslanken - De discussie > ALLES OVER DE OPERATIES. > De sleeve. > Topic: 16 aug.'10 sleeveoperatie!
Pagina's: 1   Omlaag

Auteur Topic: 16 aug.'10 sleeveoperatie!  (gelezen 242 keer)

Angelface

• Newbie
  • *
16 aug.'10 sleeveoperatie!
« Gepost op: augustus 12, 2010, 11:20:40 »
Hallo allemaal,

Ben nog helemaal nieuw hier, en heb een paar vraagjes..

Aanstaande maandag krijg ik namelijk een sleeve operatie. En wegens medische noodzaak hoefde ik niet mee te doen aan het NOK. 
Hebben jullie misschien tips voor me? Wat ik het beste niet meer kan doen na de operatie. Of ik echt die 4 weken lang plat moet liggen? Want ik heb wel tehoren gekregen dat ik 3 dagen in het ziekenhuis blijf, vervolgens na huis ga met steunkousen? & dat ik die nare prikken krijg in mijn buik . Ook zeiden ze dat ik maar een weekje aan de vloeibaar moest!

groetjess

Giya

• Administrator
Re: 16 aug.'10 sleeveoperatie!
« Reactie #1 Gepost op: augustus 13, 2010, 05:49:11 »
Dat is per ziekenhuis heel verschillend.
Ik heb geen tromboseprikken gehad, moest 3 weken vloeibaar en heb alleen in het ziekenhuis die steunkousen gehad.
Ik ben op maandag geopereerd en toen ik eenmaal weer wat op de been was mocht ik op donderdag naar huis.. Die vier weken plat liggen is denk ik niet nodig, maar ik ken jouw situatie niet dus wie weet is het voor jou persoonlijk wel zo.. Maar denk het niet hoor..

Sinds 14 aug in het traject van de NOK!
23 november 2009 Sleeve operatie!!!

aagje

• Full Member
  • Ben nu officieel een sleever (sinds 19-10-09)
« Reactie #2 Gepost op: augustus 13, 2010, 09:14:28 »
Hoi,

Ik ken jouw medische achtergrond niet, maar ik moest idd 3 tot 4 weken die steunkousen aan. tot 1 maand na de operatie trombose spuiten en 3 weken vloeibaar.
Die 3 weken vloeibaar is me heel goed af gegaan en ik moet zeggen dat ik nu echt weer alles kan eten en drinken. (wel met mate natuurlijk) heb nog helemaal niet over hoeven geven. ben ook de 2e dag vrij snel uit bed gegaan en de 3e dag al de gang van het ziekenhuis op en neer gelopen.
Ben nu officieel een sleever.  (sinds 19-10-09)

marina

• Hero Member
  • Niemand is unieker dan jij...
« Reactie #3 Gepost op: augustus 13, 2010, 10:20:40 »
Hallo en welkom hier..
Ik heb in december een sleveop  gehad.
Heb alleen de dag van de ok en de dag erna de steunkousen aan gehad.
De trombosespuiten tot ik naar huis ging (mag je ook in je bovenbeen laten zetten vond ik prettiger).
Bij mij hebben ze meteen gestimuleerd om uit bed te gaan.
Natuurlijk om trombose te voorkomen en het gas waar je buik mee "opgepompt" word voor de operatie zo snel mogelijk uit je lichaam te krijgen.
Ik ben dezelfde dag/nacht al zelf naar het toilet geweest en dag 3 stukjes gaan lopen.
Natuurlijk ligt dit aan je achtergrond en aan het ziekenhuis..
Veel suc6

Ro_1976

• Hero Member
  • kreeg mijn sleeve 31-8-2008 toen 160 kilo
« Reactie #4 Gepost op: augustus 22, 2010, 03:18:17 »
ik heb op 31-12 2008 een sleeve gekregen
ik moets totaal 7 dagen in het ziekenhuis blijven
en kreeg ook trombose spuiten en kreeg 6 gaatje in mijn buik waar van je nu 2 nog maar kan zien gelukkig  die andere 4 zijn vervaagd
en die kousen had ik idd ook alleen maar in het ziekehuis aan
en hoevte maar 2 weken vloeibaar  gelukkig
en heb nu ook al een BWC gehad en volgend jaar mijn BORSTEN  laten liften en vergroten ze ijn nu slap he en leeg en mijn BENEN laat ik dan ook gelijk doen in 1 ingreep

en zie dat je je ingreep al hebt gehad super ben blij voor je nu veeel afvallen he veeeeel suc 6  :-*
Notes:

van maat 56 naar maatje 42/44
Pagina's: 1   Omhoog
« vorige volgende »