De reden waarom ik een GPB wil is omdat ik met het bandje niet verder kom. Ben in de eerste 2 weken 8.5 kilo afgevallen en in het eerste jaar 11 kilo in totaal. Ben toen opgespoten en toen ging het lekker, 23 kilo in totaal maar helaas na weer een aantal maanden stilgestaan te hebben, verder opgespoten en toen zat mn slokdarm bijna geheel dicht. Heb dat aangegeven bij het ziekenhuis want was daar echt naar van maar volgens hun was het een kwestie van wennen. Hier heb ik 4 maanden mee rondgelopen en toen is er gelukkig weer een hoop uitgehaald maar was geen gram afgevallen terwijl ik bijna niet heb kunnen eten

Vanaf die tijd kan ik gezond eten niet verdragen, dat blijft hangen tot ik het eruit gooi maar ongezond eten gaat jammer genoeg perfect.
2.5 maand geleden ben ik boos geworden op het spreekuur want ze namen mijn klachten gewoon niet serieus en heb mn bandje leeg laten halen en aangegeven een GPB te willen maar dat kan nog wel eens 6 maanden duren terwijl de complicaties jammer genoeg niet weg zijn gegaan door het leeghalen.
PPff lang verhaal geworden sorry