Een dagboek bijhouden. Zal ik het weer gaan proberen? Wie weet nu hoe ik me voel dus wat heeft het voor zin om het op te schrijven. Alleen om later terug te lezen hoe ellendig ik me gevoeld heb? Maar nee, als er iemand is die weet wat er door me heen gaat op een moeilijk moment dan zijn jullie het wel. Zal de komende tijd proberen het dagboekje bij te houden. Nu heb ik de bibbers voor de afspraak met de chirurg as woensdag. Gaat hij me wel serieus nemen, de nurse practitionar(?) deed dit in de eerste instantie totaal niet. Zelfs toen ze op 18-6 mn bandje heeft leeggehaald en me de mededeling gaf om een afspraak te maken bij de balie voor de chirurg, nam ze me achteraf gezien niet serieus. Ik kon pas de 25 augustus terecht, want alles zat vol. Aantobben dus maar maar die 2,5 maand hield ik ook nog wel vol. Erg wrang om er dan vorige week achter te komen dat er een aantal dames zijn die half juli hebben gebeld en nb vorige week terecht konden, en zij hadden geen complicaties. Dit maakt me heel zuur, tob me 3 slagen in de rondte en zo zit ik normaal gesproken niet in elkaar. Maar goed wil niet zwartgallig zijn en wacht het woensdag wel even af.
Ga nu lekker slapen want mag morgen weer lekker gaan werken, werk waar ik heel veel voldoening uithaal.
Slaap lekker XX Bianc