Lieve meiden bedankt voor jullie mooie woorden,tis zwaar hier in huis.
Lana verzorgde ik al een tijdje ja ik wist dat ze naar de dierenarts moest en wist ook wat er ging gebeuren dus verbloemde ik alles ,ik ruimde snachts haar urine op en ontlasting ,zat hele nachten met haar op ,probeerde der nog wat te laten eten ,ook al ging dat niet meer ,maar wou der zo graag in leven houden tot dat kees terug kwam.
Het beestje was op ,en ik kon der zo niet langer laten door sukkelen ,maar gismo die ze altijd verzorgde mist haar nu ontzettend,huild om lana en zoekt lana.
Zielig omdat zo te zien,maar we hebben nu besloten om er geen andere hond meer bij te nemen,shiva de jongste hond woond bij kim daar gaat gismo nu veel heen ook omdat hij denkt dat lana daar is ....
lieve jolanda bedankt voor je mooie gedicht ,alles is precies zoals het daar staat,het moet slijten lana is niet vervangbaar ,lana altijd een bange hond geweest met een achtergrond van mishandeling ,maar zo kon genieten van alles ,lana de moeder van 2 mooie nestjes waar onder spooky die helaas veels te vroeg gestorven is omdat hij dood geschopt is.
Lana ..........................
dikke knuffel aniet