Anders afslanken - De discussie > Ditjes en datjes van Anders Afslanken. > Alles wat we met elkaar willen delen. > Topic: mijn sleeve operatie
Pagina's: 1   Omlaag

Auteur Topic: mijn sleeve operatie  (gelezen 197 keer)

JannieZ

• Newbie
  • *
mijn sleeve operatie
« Gepost op: september 10, 2010, 09:21:37 »
op maandag 9 september 2010 heb ik mijn sleeve operatie ondergaan en ik moet zeggen alles gaat van een leien dakje.
Op woensdagmorgen kreeg ik een vreselijk vies blauw vloeistofje te drinken (bah, in 1x opdrinken anders kots je het direct uit) dit om te controleren of er geen lekkage is. Ik plaste binnen de kortste keren groen en dat betekend geen lekkage en ook betekend dat.....de volgende dag naar huis.
Op donderdagochtend kreeg ik 's morgens een bekertje vla (mmmmmm "echt eten" in mijn ogen dan) en ik probeerde het en gelukkig het ging er goed in en bleef erin zitten, dus niets zat mijn ontslag in de weg, behalve dan mijn infuus, drain en katheder. Maar ook die gingen er gezwind uit en kon ik mijn man bellen en hem vragen om mij op te halen.
Thuisgekomen was ik doodmoe van een half uurtje autorijden, en dan zat ik er alleen maar naast, maar het eerste deel zit erop en nu thuis alles nog volbrengen. Ik at die dag in totaal 3x een beetje vla, dronk druivensap en melk en voelde mijzelf als een koningin.
Vandaag (vrijdag 10-9-2010) op de weegschaal gaan staan (kon het toch niet laten) en zag dat ik vanaf maandag al 4,3 kg ben kwijtgeraakt. Dat is al veel en zal niet zo door blijven gaan maar het afvallen is begonnen.
Ook ben ik vandaag al naar het toilet geweest voor een "grote boodschap" dus ook de darmpjes doen hun werk.
Ik wens iedereen die de sleeve nog moet ondergaan net zoveel geluk toe als ik mocht ondervinden en samen.........komen wij er wel ;D

miranda

• ik heb sinds 15 januari 2007 een sleeve
  • Administrator
  • pluk de dag
Re: mijn sleeve operatie
« Reactie #1 Gepost op: september 10, 2010, 02:06:12 »
Nou dat is al heel fijn om te horen zeg dat je al zoveel kwijt bent.

Gelukkig is alles goed gegaan maar doe nog wel rustig aan hoor, ook aan je binnenkant is veel gebeurt en neem heel veel rust.
Succes met je afval race.

Groetjes Miranda
Zij die het opgeven weten nooit hoe dicht ze bij hun doel waren.

jol@nda

• Hero Member
« Reactie #2 Gepost op: september 10, 2010, 04:12:45 »
Wat fijn Jannie dat het zo goed met je gaat.
En al 4,5 kg eraf in een paar dagen tijd, geweldig!
Denk wel aan jezelf en ga op tijd rusten want dat heb je
echt nodig. Voor mij is het nu 9 weken geleden en ik ging
zeker de eerste 3 weken elke middag nog even liggen.
Luister gewoon goed naar je lichaam en dan zul je binnenkort
nog veel meer genieten.
Succes met alles!
Groetjes Jolanda
15 januari 2010  Intake NOK Eindhoven. Positief advies.
29 april 2010 afspraak chirurg, goedkeuring sleeve.
8 juli 2010, begin van mijn nieuwe leven.

Tiny

• Hero Member
« Reactie #3 Gepost op: september 11, 2010, 05:07:16 »
fijn te horen dat alles zo voorspoedig is gelopen en al zo,n goed resultaat,geef wel maar toe aan je vermoeidheid het is toch een behoorlijke ingreep,liefs Tiny

karin

• Hero Member
  • karin
« Reactie #4 Gepost op: september 13, 2010, 08:00:31 »
lekker hoor dat alles zo goed is gegaan bij je, dat is toch weer een succes voor alle die nog zn operatie moeten onder gaan, en dat je al zo  veel kwijt ben , lekker he, nou op naar alle volgende kg,
ook jou strijd is begonnen!! succes

2 mei 2008 gbp door dokter jansen in arnhem
25 februari 2010 een beenlift door dokter nio in rotterdam
13 april 2010 buikwant corectie door dokter nio rotterdam
Pagina's: 1   Omhoog
« vorige volgende »