Hallo allemaal!!
ik heb zonet de eerste stap gezet naar een leuker, gezonder en gelukkiger leven! Heb eerst gans het weekend al mijn moed samengeraapt, alles gewikt en gewogen (letterlijk

) en voila, heb zonet mijn eerste afspraak met dr dillemans in brugge!!!! Nu ben ik superfier op mezelf dat ik de eerste stap gezet heb, 20 mei om 18.15 mag ik er zijn!!! ben superbenieuwd!
Het is een stap die ik moet zetten, als ik nu niks onderneem dan geraak ik volgens mijn huisdokter in een zware depressie, ik verafschuw mijn eigen spiegelbeeld en ben als de best voor de weerkaatsing in de etalageramen, om nog maar te zwijgen van de zomer die er aan komt waar je niks kunt verdoezelen in dikke wolle lange truien!!! maar met een beetje gelukkig is dit de laatste zomer die ik als dikkertje moet doorbrengen!!! daar kijk ik dus echt naar huis!!!
ben heel benieuwd om al jullie verhalen te lezen, dit forum geeft me moed en doet mij beseffen dat ik zeer zeker de juiste beslissing genomen heb (no matter wat anderen er van zullen zeggen)
groetjes aan alle lotgenoten
Vicky aka babeitje