Anders afslanken - De discussie > Welkom op andersafslanken.com. > lotgenoten die zich hebben voorgesteld. > Topic: lotgenoten met de beginletter P
Pagina's: 1   Omlaag

Auteur Topic: lotgenoten met de beginletter P  (gelezen 1187 keer)

miranda

• ik heb sinds 15 januari 2007 een sleeve
  • Administrator
  • pluk de dag
lotgenoten met de beginletter P
« Gepost op: februari 13, 2007, 08:21:41 »
LOTGENOTEN DIE ZICH HEBBEN VOORGESTELD MET DE LETTER P
Zij die het opgeven weten nooit hoe dicht ze bij hun doel waren.

miranda

• Administrator
  • pluk de dag
Re: lotgenoten met de beginletter P
« Reactie #1 Gepost op: maart 07, 2007, 04:56:27 »
goede middag allemaal op deze site ik ben net nieuw sinds vanmiddag ,

ik zal me even voorstellen ik heet nella en woon in wormer met mijn vrind en mijn dochtertje van bijna 6 jaar
ik was mijn hele leven al zwaar ,ik ben zo zwaar geworden dat ik emotie s weg at
na een tijdje had ik dit onder controle en gingen er weer kilo af maar ja toen ging ik samen wonen
en ja dan eet je wat je wilt en lekker vindt en heb je geen zien in koken dan werdt er wat gehaalt

dus na een tijdje was ik al de 100 kilo gepaseert en toen kwam de 125 in zicht maar we wilden graag een kindje
maar ik vondt eerst dat ik  onder de 100 moest komen maar ja dat duurden en duurde dus op een gegeven moment

gestop ,met de pil en na 8 maanden waren we zwanger maar ja ik woog toen 128 kilo maar gelukkig is mijn zwagerschap goed verlopen
maar ja mijn gewicht ging niet zo goed was op het laaste 160 kilo.

toen mijn dochtertje een half jaar was ben ik weer gaan lijnen en toen binnen twee jaar dertig kilo er af maar   dit waren de zwangerschaps kilos

na een tijdje ging er niks meer af en kwam er weer iets bij nadat ik veel informatie heb in gewonen over een maagbandje ben ik naar mijn huisarts geweest voor een verwijs kaart voor de internist en deze heeft mijn na dat hij een groot onderzoek bij me had gedan waar geen lichaamelijke oorzaak uit kwam van mijn niet afvallen .door gestuurt naar de chirug in zaandam deze heeft me een maagbandje aan geraden wilden ik zelf ook wel .

dus na vijf maanden op de wachtlijst te hebben gestaan krijg ik mijn maagbandje .woog 134 in 2005 juni en in juli 2006 woog ik 77 kilo en toen heb ik ook mijn bwc gekrijgen ze hebben 2 kilo vel weg genomen.

ik ben afgelopen okt opgespoten ik kon weer meer eten en ja dan doe je dat erg snel

opdit moment ben ik weer onder behandeling van een dieetiste ik merk ook dat ik meer kan eten en ook meer slechtere dingen tot me neem het eerste jaar had ik daar geheel geen behoevde aan, dus ik kijk het nog twee maanden aan hoe het gaat en dan spuit ik me denk ik nog een keer bij als mijn gewicht is toe genomen .

maar anders niet en ik wil eerst toch mijn gedrag weer op oorde te krijgen zo als het eerste jaar en als het dan nog niet gaat laat ik me dus mischien nog een keer op spuiten .

nou dat was mijn verhaal en mijn bwc is ook goed verlopen in beverwijk .

groetjes nella uit wormer

miranda

• Administrator
  • pluk de dag
« Reactie #2 Gepost op: maart 07, 2007, 04:56:54 »
Hoi allemaal
ik ben patricia 22 jaar
kom uit vlissingen
Heb niet zoveel overgewicht als de meeste van jullie maar wel genoeg om er mee te zitten want als je er niet mee lekker in je vel zit is elke kilo te veel.. en wil weer in me broeken passen.
Dus ben vandaag gestart met t sonja bakker dieet.. en voel me nu...... HONGERIG
Graag in contact komen met mensen die ook pas gestart zijn of mensen die er resultaten van hebben
groetjes

miranda

• Administrator
  • pluk de dag
« Reactie #3 Gepost op: maart 07, 2007, 04:57:19 »
Dag lezers,

ik ben pellie. 33 en gebypassed   (GBP).
Ik heb voor mijn GBP een maagband gehad maar die is vanwege complicaties na een jaar verwijderd. Ik was toen 20 kilo afgevallen.
Met de GBP moest ik weer van vooraf aan beginnen want er zat weer 20 kilo aan. 
Ik heb mijn GBP nu ruim een half jaar en het schiet nog steeds niet op. Blijkbaar ben ik een enorme pechvogel. Na de GBP operatie heb ik nog 2 maal een week in het ziekenhuis gelegen omdat ik continue diarree had. Daar krijg ik nu injecties Sandostatine voor.
Het afvallen gaat supertraag. Momenteel is een halve kilo per maand veel   
Ook is geconstateerd dat ik PCOS heb. Hierdoor ben ik o.a. insuline resistant, hetgeen inhoudt dat ik maar heel langzaam afval en dat ik waarschijnlijk niet zwanger kan raken. De internist heeft me Metformine voorgeschreven maar daar kreeg ik zulke gevaarlijke hypo's van dat ik onmiddellijk moest stoppen.
Hoe dit nu verder moet weet ik in oktober want dan heb ik pas weer een afspraak met de internist.

Het is vaak moeilijk om positief en optimistisch te blijven met zoveel tegenvallers. Misschien is afvallen voor mij wel niet weggelegd? Blijf ik dan altijd dik?
Dit is ook een reden dat ik soms moeite heb met reageren, het doet soms zoveel pijn dat het afvallen bij mij niet lukt. Het is zo confronterend en pijnlijk om de succesverhalen te lezen. Niet dat ik het een ander niet gun maar na 2 jaar klooien zou ik eindelijk ook graag eens wat slanker willen zijn. Zeker na zo'n risicovolle operatie, die doe je toch niet voor niks...

Nog een wetenswaardigheidje: mijn man heeft ook een maagband gehad, is er ook uitgegaan wegens complicaties. Hij krijgt in november zijn GBP. Zijn operatie is al 3 of 4 keer uitgesteld omdat hij sarco

miranda

• Administrator
  • pluk de dag
« Reactie #4 Gepost op: maart 07, 2007, 04:58:10 »
Ik ben 40 jaar, woon alleen en heb 3 honden...
Heb al bijna 4 jaar een LAT-relatie.
Ik ben sinds een jaar bezig om een maagband te krijgen en als alles mee zit dan gaat het dit jaar nog gebeuren...
Heel spannend allemaal.....
groetjes piene

anita

• SAMEN STAAN WE STERK
  • Administrator
« Reactie #5 Gepost op: november 07, 2007, 12:01:24 »
Hoi, ik ben Pie. Ook ik ben "verbannen" van het andere forum, wat toch jammer is. Ik blijf graag op de hoogte.
Ik heb bijna 2 jaar een maagband en ben inmiddels mijn overgewicht kwijt.
Maagband gekregen op 27 november 2001 in uz gent
Nieuwe band op 3 maart 2008!!!!! in de honte terneuzen

anita

• SAMEN STAAN WE STERK
  • Administrator
« Reactie #6 Gepost op: april 01, 2008, 09:21:40 »
Hallo ik ben nieuw en ga even kijken of het lukt im een berichtje te sturen. Internet doet de hele avond al zo raar..... ik had al een berichtje verstuurd maar die is verdwenen. Dus even kijken of het lukt en dan ga ik het morgen nog een keer proberen.

Groet,

Petra
Maagband gekregen op 27 november 2001 in uz gent
Nieuwe band op 3 maart 2008!!!!! in de honte terneuzen

miranda

• Administrator
  • pluk de dag
« Reactie #7 Gepost op: augustus 08, 2008, 12:48:24 »
Hallo ik ben nieuw en ga even kijken of het lukt im een berichtje te sturen. Internet doet de hele avond al zo raar..... ik had al een berichtje verstuurd maar die is verdwenen. Dus even kijken of het lukt en dan ga ik het morgen nog een keer proberen.

Groet,

Petra

Giya

• Administrator
« Reactie #8 Gepost op: augustus 02, 2010, 09:53:27 »

Hallo allemaal,
Wat een warm welkom zeg!!!!!!   Ik ben Petra 43 jaar jong, getrouwd en 2 gezonde kids. Ik heb een aantal jaren geleden een maagband gehad en de kilo's vlogen eraf. Ik was binnen 1 jaar 40 kilo lichter. Maar na een ongelukkig niesbui (inhouden van het niezen) zijn er wat hechtingen los gescheurt en is mijn maag tussen mijn bandje gekomen. Het eten ging dus niet meer goed en bleef continu overgeven. Maar ik loop niet zo snel naar een dokter dus dacht dat gaat wel weer over. Niet dus. Na een paar dagen ging het drinken ook niet zo goed meer. Toen had ik zoiets van.....nu maar eens het ziekenhuis bellen en dat was op een dinsdag. Ze vertelde me daar dar op de vrijdag maagfoto's werden gemaakt of ik nog zo lang kon wachten en wat zeg ik ....ja hoor dat gaat wel lukken. Op de vrijdag heeft mijn man mij naar het ziekenhuis gebracht en moest direkt blijven. Was bijna uitgedroogd er was nog iets vocht naar binnen gekomen, maar al met al moest er toch 5 liter bij. De dag erna direkt weer geopereerd en sinsdien wil het afvallen niet meer lukken. Heeft iemand dit ook al eens meer gemaakt en wat was voor jullie de oplossing??

Lieve groetjes,

Petra

Sinds 14 aug in het traject van de NOK!
23 november 2009 Sleeve operatie!!!

Giya

• Administrator
« Reactie #9 Gepost op: augustus 03, 2010, 08:13:06 »

Hallo allemaal,

Ik ben patricia en ik kom uit enschede!
Ik ben moeder van 2 pracht kinderen.
Ik ben via via aan deze forum gekomen,Omdat ik ook
bezig ben om een maagverkleining te laten ondergaan!
Ook ik heb talloze keren gelijnt maar niks helpt zo heb ik er wat af en zo
kom ik weer bij :-\Erg vervelend moet ik zeggen dat JoJo efect :(.
Toen heb ik er vaak over nagedacht dat ik een maagbandje wilde maar ik vind dat op een
1of andere manier tog eng waarom weet ik niet,heb vaak gehoort dat je erom
de haverklap mee trug moet als er te veel of te weinig floeistof erin zit en daar zit ik niet echt op te wachten!
Tot een dag kwam mijn man thuis dat hij iemand via zijn werk had gesproken dat zei een maagverkleing heeft gedaan en dat ze daar veel lof over sprak!
En dat mijn man zei van is dat niet wat voor je!
Nou wij gelijk zoeken op internet en na lezen van verhalen ben ik hier van overtuigt dat dit bij me past!
Toen hebben mijn man en ik ook even gelijk een afspraak gemaakt met onze huisarts om dit voor te leggen!
Zo gezegt zo gedaan!
We hadden een afspraak en alles voorgelegt en uitgelegt dat ik al alles had geprobeert en dat ik wel graag een verwijzing wilde voor een maagvekleining en dat heb ik gerkegen Yes  :).
Nou Heb gelijk dingen aangevraagt en weer een afspraak gemaakt om alles in te vullen zodat die het op kon sturen,Maar helaas is hij het vergeten dus na bellen en bellen heeft die het alsnog de broef gefaxt yes nu is het wachten op bericht van het obesitas kliniek voor een aproep en jah hoor afgelopen dinsdag kreeg ik een telefoontje dat ik aanstaande dinsdag 11 augustus om 14:00 naar velp heen moet voor een 1ste gesprek yes!....

Voor verdere ontwikkelingen ga ik gauw weer typen groetjes patricia

Sinds 14 aug in het traject van de NOK!
23 november 2009 Sleeve operatie!!!
Pagina's: 1   Omhoog
« vorige volgende »