Hallo allemaal,
Ik ben patricia en ik kom uit enschede!
Ik ben moeder van 2 pracht kinderen.
Ik ben via via aan deze forum gekomen,Omdat ik ook
bezig ben om een maagverkleining te laten ondergaan!
Ook ik heb talloze keren gelijnt maar niks helpt zo heb ik er wat af en zo
kom ik weer bij :-\Erg vervelend moet ik zeggen dat JoJo efect

.
Toen heb ik er vaak over nagedacht dat ik een maagbandje wilde maar ik vind dat op een
1of andere manier tog eng waarom weet ik niet,heb vaak gehoort dat je erom
de haverklap mee trug moet als er te veel of te weinig floeistof erin zit en daar zit ik niet echt op te wachten!
Tot een dag kwam mijn man thuis dat hij iemand via zijn werk had gesproken dat zei een maagverkleing heeft gedaan en dat ze daar veel lof over sprak!
En dat mijn man zei van is dat niet wat voor je!
Nou wij gelijk zoeken op internet en na lezen van verhalen ben ik hier van overtuigt dat dit bij me past!
Toen hebben mijn man en ik ook even gelijk een afspraak gemaakt met onze huisarts om dit voor te leggen!
Zo gezegt zo gedaan!
We hadden een afspraak en alles voorgelegt en uitgelegt dat ik al alles had geprobeert en dat ik wel graag een verwijzing wilde voor een maagvekleining en dat heb ik gerkegen Yes

.
Nou Heb gelijk dingen aangevraagt en weer een afspraak gemaakt om alles in te vullen zodat die het op kon sturen,Maar helaas is hij het vergeten dus na bellen en bellen heeft die het alsnog de broef gefaxt yes nu is het wachten op bericht van het obesitas kliniek voor een aproep en jah hoor afgelopen dinsdag kreeg ik een telefoontje dat ik aanstaande dinsdag 11 augustus om 14:00 naar velp heen moet voor een 1ste gesprek yes!....
Voor verdere ontwikkelingen ga ik gauw weer typen groetjes patricia