Ik ben 37 jaar en gelukkig getrouwd,wij hebben drie schatten van meiden van 10 ,7 en 4 jaar ,drie honden (2 Bassethounds en 1 Schipperke) ,en 1 poes.
Ik ben huismoeder,en ............ik ben gek op wandelen met de honden,en lekker op vakantie gaan,ik hou erg van Nederlandstalige muziek oa Frans Bauer,Marianne Weber,Marco Borsato,Andre Hazes...........en vele andere .
Mijn grootste hobby is-zijn mijn honden.............daar ben ik vreselijk gek mee en hoop in de toekomst dan ook een nestje te krijgen van mijn eigen reutje en teefje (Bassethounds)Ik loop soms shows met ze ,niet omdat ik zelf zo graag in de picture staat,maar omdat ze die punten nodig hebben om volgens de regelementen van onze club te mogen fokken,eigenlijk vind ik dat showen wel leuk,maar mede omdat ik mij heel erg schaam voor mijn lijf ,durf ik vaak niet ,ik hoop ook dat dat in de toekomst geen obstakel meer zal zijn !!
Ik weeg 123 kilo en ben maar 1,66 ,dus ik heb een bmi van 44
Ik ben vastbesloten om er nu echt iets aan te gaan doen en ik denk toch dat het een ingreep moet gaan worden,maar welke weet ik nog niet.
Ik heb 22 maart mijn eerste gesprekken bij de Obesitaskliniek in Voorburg.
Ik hoop hier steun te kunnen krijgen en ook te geven natuurlijk.
Nou allemaal ik,ik,ik,ik,ik hahaha en dat is raar .......voor iemand die eigenlijk veelste weinig aan zichzelf denkt!
Oke mensen,we gaan ervoor he Groetjes Mamasan