Anders afslanken - De discussie > Welkom op andersafslanken.com. > lotgenoten die zich hebben voorgesteld. > Topic: lotgenoten met de beginletter M
Pagina's: « 1 2 3 4 »   Omlaag

Auteur Topic: lotgenoten met de beginletter M  (gelezen 4099 keer)

miranda

• ik heb sinds 15 januari 2007 een sleeve
  • Administrator
  • pluk de dag
Re: lotgenoten met de beginletter M
« Reactie #15 Gepost op: april 05, 2007, 07:47:33 »
ik heb zins 27 februarie een sleeve maar ben er helaas heel erg ziek van, is dit gebruikelyk by zo operatcie
Zij die het opgeven weten nooit hoe dicht ze bij hun doel waren.

miranda

• Administrator
  • pluk de dag
« Reactie #16 Gepost op: april 05, 2007, 07:51:23 »
--------------------------------------------------------------------------------
hallo ik ben mirjam en heb nu bijna 2 jaar een maagbandje. ik ben 30 jaar. mijn hobby's en mijn liefde gaat uit naar mijn honden en mijn katten daar heb ik er ook genoeg van. mochten er nog vragen zijn hoor ik dat graag

groetjes mirjam

miranda

• Administrator
  • pluk de dag
« Reactie #17 Gepost op: mei 11, 2007, 09:51:11 »
Hallo ik ben Marion en ik heb sinds 20-4-2007 een maagbandje. Ik voel me perfect ben alleen een beetje moe nog van de operatie. Verder gaat het vloeibaar me een beetje vervelen, maar ik mag over goed anderhalve week weer vast voedsel eten.
Zijn er mensen die een tip hebben voor het eten buiten de deur in de vloeibare periode. Ik ga namelijk zondag naar Frans Bauer Middagmatinee en moet dan natuurlijk wel eten 's middags en 's avonds.

Nou ik hoor het wel.
Marion

miranda

• Administrator
  • pluk de dag
« Reactie #18 Gepost op: mei 11, 2007, 09:56:28 »
hallo
mijn naam is Micky, ik ben 34 jaar, huisvrouw en moeder van een dochtertje 3 1/2
heb mijn hele leven al last van overgewicht...
ik zit nou op 122 kilo bij een lengte van 1.69...( BMI van bijna 43 )
ook heb ik reuma en suikerintolerantie
ik heb het hele traject voor een gbp doorlopen, vooronderzoeken en al... ook een datum heeft dr. gillardin
in het UZ gent geprikt, ( 5 APRIL 2007)
maar de OZ wil niet vergoeden,( en lieten mij dat 28 maart, 6 dagen ervoor pas weten)
ze advisieren een maagband...
ik heb lange gespreken met de dietiste en endocrinoloog gehad en hun raden een GBP aan...
dus ik moet wel bezwaar indienen, maar ik zie alles gelijk weer zo negatief

heeft iemand goede ervaaring naar afgewezen geweest te zijn en bezwaar ingedient te hebben?

mafkees

• Newbie
  • *
Vandaag nieuw aangemeld
« Reactie #19 Gepost op: mei 30, 2007, 03:27:44 »
Hallo, ik ben Rikie (mafkees) en krijg binnenkort een Gastric Bypass.
Ik ben 52 jaar en huisvrouw, getrouwd en heb een dochter van 26 en zoon van 25.
Ben een helft van een tweeling en heb nog 2 zussen, ook een tweeling.
Weeg 116 kilo en ben 170cm.
Mijn man en ik hebben een kennel met 11 Engelse Cocker Spaniels. www.liljenthals.com we lopen shows en hebben af en toe pups.
Ben al jaren aan het die

anita

• SAMEN STAAN WE STERK
  • Administrator
« Reactie #20 Gepost op: oktober 15, 2007, 09:07:21 »
Hallo, ik ben Marijke. Ik ben 48 jaar, gescheiden, woon in Leiden.
Ik heb in juni 2001 in Belgie door dr. Neville te Genk een maagband gekregen ( ik woog toen 125 kilo), daarmee ben ik in 3 jaar 45 kilo afgevallen. Helaas begon ik eind 2004 complicaties te krijgen. Ging steeds meer spugen, kon bijna geen voedsel binnen krijgen/houden Na een lange tijd tobben is mijn maagband er in oktober 2005 uitgehaald. Bandje bleek omhoog geschoven te zijn en drukte tegen m'n slokdarm, die daardoor onstoken geraakt was en dus helemaal dicht zat. Vlak voor de uiteindelijke operatie kon ik niets meer eten en ook bijna niets meer drinken.
Hierna kwam ik weer schrikbarend snel aan. In april 2007 ( ik woog toen inmiddels al 148 kilo) heb ik de stoute schoenen aangetrokken en om een maagverkleining gevraagd. De arts stond ( die ook mijn maagband verwijdert had) stond er helemaal achter en zette me direct op de wachtlijst. Op 27 juli ben ik in het Leyenburghziekenhuis in Den Haag door dokter Pahlplatz geopereerd. Nu inmiddels 11 weken verder en 26 kilo lichter, ben ik heel blij dat ik de stap gezet heb.
Heb nog heel veel moeite met eten, voel me heel erg moe, heb erg veel last van maagzuur. Ik vertrouw erop dat dit in de loop van de tijd beter zal gaan en dat ik dan alleen maar blij ben met het resultaat.

Voor zover mijn verhaal, groetjes, marijke
Maagband gekregen op 27 november 2001 in uz gent
Nieuwe band op 3 maart 2008!!!!! in de honte terneuzen

anita

• SAMEN STAAN WE STERK
  • Administrator
« Reactie #21 Gepost op: oktober 27, 2007, 01:37:27 »
Hoi allemaal, ik ben Marijke46 en door omstandigheden tijdelijk forum-loos en dat voelt nogal eenzaam. Gelukkig kwam ik dit forum tegen, ergens in mijn achterhoofd wist ik nog dat deze er was en ik herken ook verschillende namen van andere internetsites. Ik heb inmiddels mijn maagbandje meer dan 3 jaar en ben er 55 kg mee afgevallen. Qua maagband geen enkel probleem, dus ben een succesverhaal voor dr. Cardon. Ik ben 51 jaar en woon in Zeeuwsch-Vlaanderen. Wie mij persoonlijk wil bereiken kan dat doen via mijn mailadres Marijke46@hotmail.com. Ik hoop hier heel inspirerende verhalen tegen te komen en mijn steentje bij te dragen als daar behoefte aan is.
Groetjes, Marijke46

musky

• Newbie
  • *
hai allemaal
« Reactie #22 Gepost op: oktober 27, 2007, 03:01:30 »
hallo allemaal
ik ben petra
36 jaar, en sinds 2 maand een sleever zoals ik hier zo leuk zag staan
k had al ervaring met de maagband maar dat mocht bij mij niet baten
inmiddels 7 kilo minder, dat ik weet.
k ben nog ietwat fobisch rond de weegschaal na de mislukte maagband van 2004
t gaat goed, maar ben blij dat ik dit via het net vond
dr zijn altijd dingen die je wilt delen, vragen of weten.
en dan is het fijn dat er een forum is.

dank voor mn lidmaatschap beheerders :)

gr petra

anita

• SAMEN STAAN WE STERK
  • Administrator
« Reactie #23 Gepost op: oktober 29, 2007, 05:33:11 »
Hallo allemaal,

ik ben mieke 26 jaar moeder van 2 jongens van 3 en bijna 5 jaar

ik heb sinds 2005 een maagband en sinds september dit jaar een bwc gehad die is heel goed gegaan!

ik zag hier al meerdere lotjes van de andere site waar we altijd kwamen en hoop dat het hier net zo gezellig word!

liefs mieke

anita

• SAMEN STAAN WE STERK
  • Administrator
« Reactie #24 Gepost op: november 19, 2007, 08:49:56 »
hallo allemaal,

ik ben ramona en ben 26 jaar oud.
ben me aan het orienteren naar mogelijkheden om af te vallen.
dieeten heb ik al eindeloos gedaan zonder echt blijvend restultaat.
misschien dat ik hier lotgenoten kan vinden die mij kunnen helpen aan info.
in ieder geval hallo allemaal en tot spreeks

gr ramona (moontje1981)

anita

• SAMEN STAAN WE STERK
  • Administrator
« Reactie #25 Gepost op: februari 18, 2008, 12:10:56 »
Hallo medelotgenoten, mijn naam is Marian ben 52 jaar en woon in leiden,samenwonend. Ik ben ruim 8 maanden bezig met een maagbandje , in het begin ben ik via Voorburg gegaan maar daar kon ik alleen in Belgie geholpen worden en moest 20% zelf betalen en omdat ik niet naar Belgie wilde heb ik alles gecanceld ook voor eventuele complicaties, zo moest ik het hele traject weer over doen maar dan in Leiderdorp. Ik ben 20 december naar Hilversum het NOK waar Leiderdorp mee verbonden is ,alles gehad maar nog steeds niets gehoord . Ik kijk iedere dag uit naar de post en het is elke keer weer een terleurstelling als er geen bericht is . Hoelang moet ik nog wachten want ik word er zeer zenuwachtig van. mijn zusje is in november geholpen en ze gaat fantastisch dus jullie begrijpen wel dat ik zit te springen. Ik hoor op het moment hele positieve geluiden van mensen die ook geholpen zijn. dus ik wil wel. vele lieve groetjes van Marian.(marretje)

anita

• SAMEN STAAN WE STERK
  • Administrator
« Reactie #26 Gepost op: februari 18, 2008, 12:20:40 »
Hoi, ik ben Henny, 45 jr , ik ben in de running voor een gbp operatie, ik heb al jaren een maagbandje maar daar heb ik altijd veel problemen mee gehad, veel spugen, ontstekingen, kantelen enz. nu wordt die omgezet naar een gbp als het allemaal meezit en niet veranderd op de 29ste van deze maand, dus dat moet geluk brengen (ik ben positief ingesteld) want de 29ste komt maar eens in de 4 jaar voor in febr.(melieven)

miranda

• Administrator
  • pluk de dag
« Reactie #27 Gepost op: augustus 08, 2008, 12:42:59 »
Hoi allemaal

Ook ik wil me even voorstellen. Ik ben Marjolein, 28 jaar en woon samen met mijn vriend in de zaanstreek.

mijn overgewicht heb ik al mijn hele leven en elke keer als ik met een dieet goed ben afgevallen kom ik het weer met rente aan als de stok achter de deur verdwenen is. jullie kennen dat vast al.

Omdat ik mij nu besef dat mijn overgewicht de oorzaak is van vele probleempjes (constant moe voelen, zware benen etc.) ben ik aan het nadenken over de mogelijkheden en twijfel ik over een maagbandje. In ieder geval heb ik al wel een afspraak bij de dietiste, maar ook een afspraak bij ra-medical in beverwijk om me goed voor te laten lichten over een maagbandje. Ik vind het nog steeds niet zomaar iets, je laat toch snijden in een verder gezond lichaam...

ik vind het leuk om jullie verhalen te lezen, en vooral om jullie ervaringen te horen, zowel positief als negatief.

groetjes Marjolein

miranda

• Administrator
  • pluk de dag
« Reactie #28 Gepost op: augustus 08, 2008, 12:51:25 »
hallo ik ben maria  ben33 en ik krijg binnen kort ook een sleeve ik wil graag met wat mensen praten die er ook een hebben gehad  gr maria

miranda

• Administrator
  • pluk de dag
« Reactie #29 Gepost op: augustus 08, 2008, 12:53:20 »
Ik ben dus Myarca, ik ben 28 jaar en woon in rotterdam.
Ik loop al vanaf mijn 15e met overgewicht en heb er zoals iedereen hier echt al alles aan gedaan om af te vallen elk dieet in het boekje al geproeft.

Het begon al op school dat ik zwaarlijvig werd... Ik kreeg (dachten we door het overgewicht) veel pijnklachten waarop de huisarts zei stel je niet aan neem maar diclofenac en dan gaat het wel over. na 4 jaar op die medicijnen was het nog steeds niet weg en ik werd zwaarder en zwaarder waarop meneer zei ga naar een dietist je eet te veel ... van de dietist moest ik nog meer gaan eten waardoor ik in no time veel maar dan ook veel zwaarder werd dus ik ruzie met die lieve mevrouw en ben ermee gestopt .... De pijn trok niet weg en ik moest pijn stillers blijven nemen heb ook een tijdje aan de prednison gezeten enzo maar zoals al eerder vermeld ik stelde me aan ... nu ben ik 2 jaar geleden naar rotterdam verhuist en kreeg ik een jaar geleden ongeveer een andere huisarts.. Een geweldige man. Want toen ik mijjn huis kocht liep ik krom ik kon niks meer doen en hij vroeg me waarom ben je nooit in een ziekenhuis onderzocht waarop ik antwoorde hij vond dat ik me aanstelde. Hij me naar het Clara door verwezen en daar is alles uiteindelijk gaan rollen...

De reumatoloog constateerde Fibromyalgie bij me. Voor de mensen die niet weten wat dit is het word gezien als een zeer pijnlijk soor spierreuma.
Ook vroeg hij me of ik wat aan mijn gewicht wilde laten doen ... Dat wilde ik al jaren alleen mijn oude huisarts vond het niet nodig ik woog toen al bijna 130 kilo. Na alle onderzoeken op Fibro was alles voorbij en de reumatoloog vroeg niets meer aan me over het overgewicht .. en ik naief zelf niks vragen.

Een week later naar de huisarts gegaan en gevraagd kan ik niks aan mijn gewicht laten doen want de huisarts was iemand die me inmiddels al zo had geholpen dus deze beste man kon me vast verder helpen. En ja hoor ik mocht de verzekering bellen welke kliniek op dit moment het beste aangeschreven stond ... dus ik gelijk bellen en kreeg VITALYS door. en gelijk een afspraak gemaakt .

Na enkele afspraken in hilversum kregen we al snel te horen dat mijn overgewicht NIET door eten kwam , maar waarschijnlijk door alle troep die ik de afgelopen jaren VOOR NIKS heb moeten slikken. Eenmaal in arnhem aangekomen voor de maagband kreeg ik van de chirurg te horen dat de maagband geen optie voor mij was maar dat het een gbp zou worden. Eerst balen maar dn ga je verder vragen en kom je erachter dat dit wel het meeste effect zou hebben. Nu is het moment bijna daar ik ga hem in een van de volgende maanden krijgen. 21 april naar de anesthesist anesthesist geweest in arnhem en nu is het wachten op het telefoontje....

Ik zal jullie op de hoogte houden 

groetjes maja

Pagina's: « 1 2 3 4 »   Omhoog
« vorige volgende »