Anders afslanken - De discussie > Welkom op andersafslanken.com. > lotgenoten die zich hebben voorgesteld. > Topic: lotgenoten met de beginletter J
Pagina's: « 1 2   Omlaag

Auteur Topic: lotgenoten met de beginletter J  (gelezen 1610 keer)

Giya

• Administrator
Re: lotgenoten met de beginletter J
« Reactie #15 Gepost op: augustus 03, 2010, 08:12:25 »

hallo

ik ben getrouwd en heb een zoontje van bijna 3. zelf word ik bijna 30
ook ik zit in het proces voor een maagverkleining.
ben in januari doorverwezen naar dr haasen en daar ben ik in maart geweest nu is het wachten want in mei moet ik naar de dietist toe en in juni naar de internist.
dus spannend allemaal.
ik heb in het verleden ook al verschillende pogingen om af te vallen gedaan. ook lukte het wel om 25 kilo af te vallen maar ja dan komt de vakantie eraan en zie dan na de vakantie maar eens weer in je goeie eetgewoontes te komen <met het dieet> en dan hoppa heb je zo alle kilos erweer bijop :'( :'( plus natuurlijk wat extra's.
heb hier al eens eerder over nagedacht maar heb nooit die stap genomen, en nu heb ik zo iets van ik ga ervoor! dit is ook niet gezond.
maar het is nu nog effe afwachten wat er gebeurd want ik zou in emmen geopereerd worden en dat wil ik dus nu niet meer. <na al die berichten>
en bijna iedereen probeert me er nu van af te praten.
als ik hier op de site rondkijk en die foto's zie van voor de operatie en erna dan denk ik wauw wat goed van jullie!!

groetjes jootje

Sinds 14 aug in het traject van de NOK!
23 november 2009 Sleeve operatie!!!
Pagina's: « 1 2   Omhoog
« vorige volgende »