Anders afslanken - De discussie > Welkom op andersafslanken.com. > lotgenoten die zich hebben voorgesteld. > Topic: lotgenoten met de beginletter H
Pagina's: 1   Omlaag

Auteur Topic: lotgenoten met de beginletter H  (gelezen 1027 keer)

miranda

• ik heb sinds 15 januari 2007 een sleeve
  • Administrator
  • pluk de dag
lotgenoten met de beginletter H
« Gepost op: februari 13, 2007, 08:25:47 »
LOTGENOTEN DIE ZICH HEBBEN VOORGESTELD MET DE LETTER H   
Zij die het opgeven weten nooit hoe dicht ze bij hun doel waren.

miranda

• Administrator
  • pluk de dag
Re: lotgenoten met de beginletter H
« Reactie #1 Gepost op: maart 07, 2007, 04:11:48 »
Hallo allemaal,

Eeerst zal ik mezelf even voorstellen. Ik ben een vrouw van 38, getrouwd maar geen kinderen. Ik ben bezig om een GBP te krijgen in Terneuzen. Op 19 dec heb ik een gesprek met Dr. Cardon en hoop daarna op de wachtlijst te komen. Nu is de wachtlijst ongeveer 3 maanden dus ik hoop in de eerste helft van het volgend jaar een start te maken met mijn nieuwe leven.

Groetjes Hopdingetje

miranda

• Administrator
  • pluk de dag
« Reactie #2 Gepost op: maart 07, 2007, 04:12:07 »
hoi ik ben helga, in 2003 ben ik geopereerd  voor een scorpinario operatie en nu kom ik weer bij dus ik direct aan de alarm bel getrokken en naar de chirurg gestapt en hem de situatie uit gelegd, waar ik te horen kreeg dat er enige mensen zijn waar het niet bij werkt en wat dan kan gedeuren is een gastric bypass of het dieet van dokter atkins te volgen maar uit eindelijk ben in geen zo'n zware operatie ondergaan om nu terug een dieet te volgen en bij de gastric bypas kon hij ook niets garanderen want ik had daarvoor al een lapband gehad met de nodige problemen voordien overgeven etc ik ben ten einde raad heb te weinig eiwit  wil absoluut niet meer dik worden kan iemand hulp of raad geven   

miranda

• Administrator
  • pluk de dag
« Reactie #3 Gepost op: april 05, 2007, 07:49:53 »
Hallo  mede lotgenoten van dit forum
Ik zal me voorstellen Ik ben Heidi  38 Jaar  Woonachtig In de buurt van Rotterdam
ik werk 32  uur in de week als  kokkin in een verzorgings tehuis 
kamp al eigenlijk heel me leven met overgewicht   
ik loop al enige tijd op site;s ook te kijken van andere  forum groepen  en   heb zelfs
al een 2 tal periode's van  dik half jaar gelopen in 2 ziekenhuisen voor een aanvraag voor een maagbandje
1 ste keer in voorburg diaconessehuis daar heb ik niet zo goede ervaring gehad waren in het begin stadium  om  daar obesitas kliniek op te gaan starten
heb daarna   informatie ingewonnen  in leidschedam  mcrz haagland  maar ik ben zo aan het twijfelen gegaan  mede ook door verhalen te lezen en mensen
die ik kenden die  ook een maagband hebben waar zoveel complicaties bij kwam kijken en na verloop van jaren  toch mensen over gaan op een maag verdeel operatie
dat mij keuze  in leidschedam  eigelijk al klaar was  want dar plaatsen ze alleen maar maagbandjes en  die optie had ik voor me zelf al achter wegen  gelaten  want ik sta
er niet  voor de  volle  100% achter  blijk  nu wel .

na veel informatie    te lezen en gekregen van me huisarts ben ik over gegaan naar het sintfransicus ziekenhuis in rotterdam  waar ze  deze techniecke toepassen
van een verdeel operatie van de maag  gbp of een sleeve  ik heb daar een afspraak lopen op   5 April 2007   vandaag   al toestemming gekregen van me  oz  ziekenzorg verzekeraar dat ze  er mee accoord gaan met de behandel methode zoals  het ziekenhuis had aangevraagd  dus al met al echt reuze benieuwd hoe alles zal gaan verlopen in de  maanden die we tegemoed gaan .
ik hoop hier zeker ook met mensen  te kunnen comuniseren  en lekker  te  praten over  alles 

Groetjes  Heidi   

anita

• SAMEN STAAN WE STERK
  • Administrator
« Reactie #4 Gepost op: september 20, 2007, 08:05:55 »
hoi allemaal
ik zal me eens voor stellen.
of hij aankomt weet ik niet dit is mijn eerste reactie vandaag
ik ben chantal delzenne ik ben 34 jaar en heb al vanaf december 2004 een maagbandje. net voor de kerst
ik was er 30 kilo mee afgevalen maar ik ben weer wat aangekomen.
ik ben afgelopen dinsdag een halve cc bijgespoten en dit lijkt te werken. ik ben al weer 2.5 kilo kwijt
hoop dat ik vaker ga komen hier zodat ik tips en ervaringen met jullie uit kan wisselen.
net als jeanine die heeft me hier op attent gemaakt
groetjes chantal
Maagband gekregen op 27 november 2001 in uz gent
Nieuwe band op 3 maart 2008!!!!! in de honte terneuzen

anita

• SAMEN STAAN WE STERK
  • Administrator
« Reactie #5 Gepost op: oktober 29, 2007, 05:29:08 »
Deze site heb ik van 1 van de andere forumlozen gehad. Niet eerder gezien. Bij deze hoop ik dan ook niet meer forumloos te zijn. Aan de andere verbannen mensjes wil ik zeggen. Welkom hiero en we maken het gewoon weer gezellig met de mensen hier.

En iedereen die al op deze site was. Niet bang zijn dat we de boel hebben verstoord op die andere site want zo zijn we niet. Wij zijn gewoon allemaal leuke mensen die het op een site leuk willen hebben. Hopelijk krijgen we dat hier.

Ik ben trouwens heaven, 28 jaar en kom uit het midden van het land. Heb bijna 3 jaar geleden een GBP gehad en ben mijn overgewicht kwijt.

Groetjes Heaven

anita

• SAMEN STAAN WE STERK
  • Administrator
« Reactie #6 Gepost op: januari 03, 2008, 01:18:27 »
hallo, ik wil mezelf even voorstellen, mijn naam is henna en ik sta op de lijst voor een sleeve.  alleen heb ik ook nog steeds een beetje twijvel.....heb ik er de moed voor....ja ...toch wel! 
ik zal wel moeten , want zo komt het ook niet goed, ben wel blij dat ik deze site heb gevonden. ik hoop dat ik jullie nog een poosje mag "verblijden"met mijn aanwezigheid ( bla bla) de oproep voor de anesthesie staat voor 14 mei 2008 gepland ( te weten in emmen ) nou ja dat is natuurlijk nog héééél lang wachten     groeten henna

anita

• SAMEN STAAN WE STERK
  • Administrator
« Reactie #7 Gepost op: april 01, 2008, 09:19:30 »
Hallo mijn naam is Hilma, ben moeder van 2 kids een meisje van 9 en een jongen van 5 die is geboren met een open ruggetje  ben gescheiden.
Ik heb dus ook al van alles gedaan om af te vallen  soms lukt het wel maar krijg ze er dubbel weer bij  ben uiteindelijk maar naar mijn huisarts gegaan en heb mijn situatie uitgelegt .
heb gelukkig een verwijs brief gekregen en zit dus al in de running .Heb netjes mijn dagboek bij gehouden en wacht dus al 3 week  (wachten duurt lang) hahah  ben door verwezen naar Emmen  maar nu hoor ik dat de wchttijd daar behoorlijk lang is .
wie heeft hier ervaring mee en heeft enig idee waar het sneller gaat
ik ben 100 kilo en 1.75 m

succes allemaal

anita

• SAMEN STAAN WE STERK
  • Administrator
Re:lotgenoten met de beginletter H
« Reactie #8 Gepost op: maart 20, 2009, 09:38:03 »
Hallo allemaal,

Mijn naam is Hennie. Heb me hier ingeschreven nadat ik diverse keren op deze site heb gelezen over de strijd tegen de kilo's. Zelf ben ik veel te zwaar en heb een aanvraag lopen voor een maagbandje. Spannend allemaal. Verder zou ik zeggen mochten er vragen zijn, stel ze.

Groetjes en tot mails, Hennie

Giya

• Administrator
« Reactie #9 Gepost op: augustus 03, 2010, 08:03:52 »

Hoi,

Ik ben Hennie. Kom uit Appingedam en ben al eens eerder hier geweest. Toen ging het niet zoals ik wilde en ben opnieuw begonnen zo ook hier.

Sinds september 2008 ben ik bezig om "geholpen" te worden, Eerst via Groningen. Daar dachten ze dat het psychisch was dus moest ik een dieetmanagement groep gaan volgen ???. Dit terwijl ik zelf wel weet/wist dat ik geen eetproblemen heb dan dat daar besproken wordt. Welnu, toen ik uiteindelijk terug kwam bij de chirurg mocht hij geen ingrepen meer uitvoeren, hij deed alleen bandjes, en moest ik opnieuw de molen in in Leeuwarden. Daar ben ik geweest, heb een voorlichting gehad en wacht nu opnieuw voor een oproep voor screening. Hoop dat het nu allemaal beter gaat verlopen want ik ben er helemaal klaar mee.

Groetjes Hennie ;)

Sinds 14 aug in het traject van de NOK!
23 november 2009 Sleeve operatie!!!
Pagina's: 1   Omhoog
« vorige volgende »