Anders afslanken - De discussie > Welkom op andersafslanken.com. > lotgenoten die zich hebben voorgesteld. > Topic: lotgenoten met de beginletter C
Pagina's: « 1 2   Omlaag

Auteur Topic: lotgenoten met de beginletter C  (gelezen 1555 keer)

anita

• SAMEN STAAN WE STERK
  • Administrator
Re:lotgenoten met de beginletter C
« Reactie #15 Gepost op: juni 26, 2009, 08:26:12 »
hallo collega's ,

ik ben cathy 22 jaar oud uit venlo limburg.
ik ben een hele spontane en meestal vrolijke meid die vol! in het leven staat.

via google ben ik op deze site terecht gekomen en hier staat zeer veel info op die ik nuttig kan gebruiken en waar ik wat aan heb.
ik vind het ook fijn om ervaringen te horen van mensne die al een of meerdere operaties hebben ondergaan.

zelf ben ik dus 22 ben 169 lang en weeg momenteel 122 kilo dus extreem overgewicht.
doormiddel van een sleeve willen de artsen proberen 60 kilo van mijn gewicht af te krijgen.
ik heb van alles geprobeerd om af te vallen en als iets werkt en ik stop na een paar maanden dan zit het er zo bij en nog meer.
ik sta nu op de wachtlijst in eindhoven en zal binnen 9 weken geholpen worden.

ff over mijn gezondheid:
overgewicht is natuurlijk duidelijk, maar heb ook distrofie en fibromialgie of hoe je die moeilijke benamingen ook schrijft hahahaha
vandaar dat ik dus samen met de arts voor een sleeve heb gekozen.

ja verder....

mijn hobby's zijn:
zwemmen, zingen, mijn hondjes, kinderen en mijn stiefzoontje en vriend waar ik mee samen woon.
uhm...
ook doe ik wel wat vrijwilligers werk voor bisdom roermond als het gaat, gaat vaak niet vanwege de pijn.

ik denk dat ik zo wel veel heb verteld over mezelf, nu zijn jullie aan de beurt! hihihi

ik zie jullie reacties graag tegemoet.

groetjes cathy
Maagband gekregen op 27 november 2001 in uz gent
Nieuwe band op 3 maart 2008!!!!! in de honte terneuzen

miranda

• ik heb sinds 15 januari 2007 een sleeve
  • Administrator
  • pluk de dag
« Reactie #16 Gepost op: juni 28, 2009, 10:47:23 »
Hoihoi
Ik ben nieuw op dit forum.
Al drie jaar een maagband.
Ben 38 jaar, moeder van 2 dames van 12 en 8 jaar en samenwonend.

Helaas heeft mijn band zich verplaatst(verkeerde hechttechniek volgens de chirurg) en moet ik binnen 1 tot 3 weken (wachttijd)opnieuw een maagbandoperatie ondergaan.
Nouwja het is niet anders.
Ben op dit moment ca 70 kilo kwijt en wil er nog graag 25 kilo af hebben.
De chirurg gaat de band nu beter vasthechten en de maag ook over de band heen vast hechten..nouwja hij zal er verstand van hebben dus ik heb er vertrouwen in.
Groetjes van Cissy.
Zij die het opgeven weten nooit hoe dicht ze bij hun doel waren.

miranda

• ik heb sinds 15 januari 2007 een sleeve
  • Administrator
  • pluk de dag
« Reactie #17 Gepost op: juni 28, 2009, 11:23:40 »
Hai,
Nou ik ben Carina, kom uit veendam! ben 24 inmiddels
ik ben op 10okt. dit jaar geopereerd kheb een sleeve nu!

en heb je verder vragen stel ze
Zij die het opgeven weten nooit hoe dicht ze bij hun doel waren.

Giya

• Administrator
Re: lotgenoten met de beginletter C
« Reactie #18 Gepost op: augustus 03, 2010, 08:05:29 »

Ik ben een vrouw van 42 jaar gescheiden en heb 2 kinderen jongens van 18 en 12 jaar. Ik ben werkzaam als telefoniste/receptioniste/administratief mederwerker bij het ROC.

Op maandag 29 maart 2010 heb ik een maagbandje gekregen, ben door dokter swang geopereerd toffe peer.  ;D Ben nog herstellende en ik moet zeggen dat het allemaal best is meegevallen met de pijn dan.

Ik hoop op dit forum veel informatie te krijgen en vind het fijn om met lotgenoten te praten.

Sinds 14 aug in het traject van de NOK!
23 november 2009 Sleeve operatie!!!

Giya

• Administrator
« Reactie #19 Gepost op: augustus 03, 2010, 08:19:20 »

hallo collega's :D,

ik ben cathy 22 jaar oud uit venlo limburg.
ik ben een hele spontane en meestal vrolijke meid die vol! in het leven staat.

via google ben ik op deze site terecht gekomen en hier staat zeer veel info op die ik nuttig kan gebruiken en waar ik wat aan heb.
ik vind het ook fijn om ervaringen te horen van mensne die al een of meerdere operaties hebben ondergaan.

zelf ben ik dus 22 ben 169 lang en weeg momenteel 122 kilo dus extreem overgewicht.
doormiddel van een sleeve willen de artsen proberen 60 kilo van mijn gewicht af te krijgen.
ik heb van alles geprobeerd om af te vallen en als iets werkt en ik stop na een paar maanden dan zit het er zo bij en nog meer.
ik sta nu op de wachtlijst in eindhoven en zal binnen 9 weken geholpen worden. ;D

ff over mijn gezondheid:
overgewicht is natuurlijk duidelijk, maar heb ook distrofie en fibromialgie of hoe je die moeilijke benamingen ook schrijft hahahaha ???
vandaar dat ik dus samen met de arts voor een sleeve heb gekozen.

ja verder....

mijn hobby's zijn:
zwemmen, zingen, mijn hondjes, kinderen en mijn stiefzoontje en vriend waar ik mee samen woon.
uhm...
ook doe ik wel wat vrijwilligers werk voor bisdom roermond als het gaat, gaat vaak niet vanwege de pijn.

ik denk dat ik zo wel veel heb verteld over mezelf, nu zijn jullie aan de beurt! hihihi ;)

ik zie jullie reacties graag tegemoet.

groetjes cathy

Sinds 14 aug in het traject van de NOK!
23 november 2009 Sleeve operatie!!!

anita

• SAMEN STAAN WE STERK
  • Administrator
« Reactie #20 Gepost op: februari 28, 2011, 03:22:38 »
hallo,

ik ben caressa, 22, en 110 kg.
ik krijg over 10 dagen een sleeve, dus ben misschien wat laat met aanmelden hier, maar ik weet het pas een week!

ik ben 7-8 maanden geleden bij de obesitas kliniek terecht gekomen om wat hulp te zoeken om af te vallen, aangezien ik ook alles heb geprobeerd en niets heeft geholpen.
daar alle tests gehad en eigenlijk wist ik helemaal zeker dat ze mij daar ook niet konden helpen, want mijn bmi is te laag e.d.

vorige week moest ik naar het ziekenhuis voor een afspraak met de chirurg.
kwart voor 9 s'ochtends, dus niet helemaal wakker en al helemaal niet de vrolijkste zat ik met de arts te praten over de bloeduitslagen, en alles wat er nog meer getest/gedaan is, en ik had zoiets van: nou, t is goed, laat me maar weer naar huis gaan... dat vooral omdat hij (zoals alle anderen) begon dat mijn bmi te laag was en ik niet in aanmerking kwam voor een operatie.

totdat hij "maar" zei....   er is een "maar"!!
aangezien ik een bindweefselprobleem heb, en alles al geprobeerd had, en hun ook inzagen dat ik zelf niets meer kon proberen, willen ze me toch een maagverkleining aanbieden!!
net niet in tranen uitgebarsten, zo ontzettend blij...

ik zit nu dus al 4 dagen aan de modifast, en kan niet wachten tot de 31e...!
Maagband gekregen op 27 november 2001 in uz gent
Nieuwe band op 3 maart 2008!!!!! in de honte terneuzen
Pagina's: « 1 2   Omhoog
« vorige volgende »