Hoi
Ik ben Anja en heb 3 februari 2005 een DS operatie gehad bij Dr.Himpens in Dendermonde ik ben afgevallen van 148 kg naar 93 kg.
Jammer genoeg sta ik nu al een jaar stil.
Voor deze operatie heb ik 6,5 jaar een maagbandje gehad maar hiermee viel ik niet af ik kwam zelfs 20 kg aan ik braakte veel.
Na de DS operatie ben ik in aug. 2005 aan een flinke maagbreuk gopereerd,nu heb ik weer veel pijn met het eten en heb 2 weken een slikfoto gehad waar over 2 weken een manometrie volgt dit is een onderzoek hoeveel zuur er in je maag zit.
Omdat ik veel last van reflux heb en nu een ontsteking in de slokdarm heb.
[imghttp://i86.photobucket.com/albums/k103/miranda71_2006/welkom%20en%20groetjes/594-2081.gif]http://[/img]
Hallo allemaal, ik was al een keertje eerder hier op dit forum geweest maar nu al weer langere tijd niet meer.
Dus ik dacht komop ik ga me ff opnieuw voorstellen..ik ben dus astrid uit nijmegen ben 35 jaar en al 12 jaar samen met mijn lieverd Ron, waarvan nu 3 jaar getrouwd.Ik werk fulltime als verpleegkundige.
Kindjes hebben we (bewust) niet wel 15 jaar een scheet van een jack russel gehad, helaas afgelopen augustus moeten laten inslapen maar nu sinds 5 wken hebben we een nieuwe aanwinst een beagle puppy genaamd boedhi.
In april 2004 heb ik een maagband laten plaatsen in maaseik belgie, daar ben ik in toto 54 kilo mee af gevallen, maar niet zonder slag of stoot, veel ellende met de band gehad en uiteindelijk ben ik in september 2005 in het ziekenhuis beland en na 3 weken daar gelegen te hebben en 2 opreatie's verder werd ik wakken met mijn bandje op het nachtkastje...ik had een buikvlies onsteking doordat de band door mijn maag aan het groeien was en er voedsel ed mijn buikholte inliep...vervolgens 4 maanden bezig geweest om weer mijn oude ik te worden want dat hakt er toch wel in om 3 weken doodziek inhet ziekenhuis te liggen...mezelf gezworen om nooit meer dik te worden, ik was van 132 kilo naar 78 kilo gegaan, maar ach jullie snappen het al..binnen no time had ik er weer 20 kilo aan..pfff..uieindelijk na veeeeeeeeeeeeeeeeeeel nadenken en praten en nadenken en lezen en praten, heb ik op 8 mei 2006 een gbp gekregen in eindhoven en daar ben ik dolgelukkig mee, ik weeg nu bijna 73 kilo en mijn streef is 72 kilo dus ik ben tevreden..nou dit was mijn verhaal, als er vragen zijn dan hoor ik het graag en ik zal vaker op dit forum gaan proberen te verschijnen, want vind het toch altijd wel gezellig om me lotgenoten opnder elkaar te babbelen en ervaringen uit te wisselen.
xxxje assie